Návrh komunikačního mixu pro firmu MAGNETON a.s.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Koplík, Dalibor
|
|
dc.contributor.author |
Stoklasa, Michal
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T12:26:18Z |
|
dc.date.available |
2010-07-13T12:26:18Z |
|
dc.date.issued |
2005-12-09 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/470
|
|
dc.description.abstract |
Ve své práci jsem se věnoval komunikačním aktivitám firmy MAGNETON a.s. Nejdříve jsem si zjistil veškeré informace o podniku MAGNETON a.s. a na základě těchto údajů jsem podrobně analyzoval současnou situaci komunikačních aktivit. V další fázi mé práce jsem navrhl komunikační mix. K jednotlivým nástrojům uvedeného mixu jsem uvedl návrhy a doporučení, které by mohly přispět k zefektivnění komunikace. Na závěr jsem ke každé uvedené aktivitě komunikačního mixu stanovil finanční částky a stanovil jsem tak stručný ekonomický rozpočet uvedeného mix. |
cs |
dc.format |
56 s., 14 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
373565 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
mix
|
cs |
dc.subject |
rozpočet
|
cs |
dc.subject |
aktivity
|
cs |
dc.subject |
comunication
|
en |
dc.subject |
mix
|
en |
dc.subject |
budget
|
en |
dc.subject |
activities
|
en |
dc.title |
Návrh komunikačního mixu pro firmu MAGNETON a.s. |
cs |
dc.title.alternative |
Comunication mix suggestion for company MAGNETON a.s. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
|
|
dc.date.accepted |
2006-01-19 |
|
dc.description.abstract-translated |
I have concentrated on the communication activities of MAGNETON. First of all I found out all accessible information about MAGNETON. On the basis of this I have analyze the situation of communication activities in the present time. Next step for me was to suggest the correct communication mix. I have picked particular implements of the mix. For every implement I have suggested recommendation how to use it effectively. Then I had to work up the economic budget for the whole mix and its separate parts. Which is to set a certain amount of money for every single implement accordingly to its real use for the company. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
2549
|
|
dc.date.assigned |
2005-10-07 |
|
utb.result.grade |
C |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account