Esport jako nový marketingový nástroj pro sportovní odvětví

DSpace Repository

Language: English čeština 

Esport jako nový marketingový nástroj pro sportovní odvětví

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dolínková, Olga
dc.contributor.author Kurka, Tomáš
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:51Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:51Z
dc.date.issued 2021-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/47115
dc.description.abstract Diplomová práce se zaobírá oblastí esportu a jeho možným využitím jako nového marketingového nástroje pro sportovní odvětví. Teoretická část obsahuje souhrn základních pojmů z oblasti marketingu, komunikace, nových trendů, esportu, metodiky a výzkumu. Praktická část analyzuje českou esportovou scénu ve spojitosti se sportovním odvětvím. V rámci praktické části jsou zkoumána prvotní data z tohoto segmentu, která byla získaná pomocí dotazníkového šetření. Z výsledků analýzy a získaných dat je následně navržena podoba eventu v projektové části.
dc.format 97 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject esport cs
dc.subject sport cs
dc.subject marketing cs
dc.subject fotbal cs
dc.subject liga cs
dc.subject event cs
dc.subject esport en
dc.subject sport en
dc.subject marketing en
dc.subject football en
dc.subject league en
dc.subject event en
dc.title Esport jako nový marketingový nástroj pro sportovní odvětví
dc.title.alternative Esport as a New Marketing Tool for the Sports Industry
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kotyzová, Pavla
dc.date.accepted 2021-05-26
dc.description.abstract-translated This diploma thesis focuses on the field of esports and its possible use as a new marketing tool for the sports industry. The theoretical part comprises a summary of basic terms from the field of marketing, communication, new trends, esports, methodology, and research. The practical part analyzes the Czech esports scene in connection with the sports industry, and researches primary data from this segment, which were obtained through means of a survey. Subsequently, an event format based on the analysis results is proposed in the project part.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 59330
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2021-04-16


Files in this item

Files Size Format View Description
kurka_2021_dp.pdf 2.954Mb PDF View/Open None
kurka_2021_op.doc 156.5Kb Unknown View/Open None
kurka_2021_vp.doc 152Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account