Esport jako nový marketingový nástroj pro sportovní odvětví
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Dolínková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Kurka, Tomáš
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T07:17:51Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T07:17:51Z |
|
dc.date.issued |
2021-01-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/47115
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zaobírá oblastí esportu a jeho možným využitím jako nového marketingového nástroje pro sportovní odvětví. Teoretická část obsahuje souhrn základních pojmů z oblasti marketingu, komunikace, nových trendů, esportu, metodiky a výzkumu. Praktická část analyzuje českou esportovou scénu ve spojitosti se sportovním odvětvím. V rámci praktické části jsou zkoumána prvotní data z tohoto segmentu, která byla získaná pomocí dotazníkového šetření. Z výsledků analýzy a získaných dat je následně navržena podoba eventu v projektové části. |
|
dc.format |
97 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
esport
|
cs |
dc.subject |
sport
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
fotbal
|
cs |
dc.subject |
liga
|
cs |
dc.subject |
event
|
cs |
dc.subject |
esport
|
en |
dc.subject |
sport
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
football
|
en |
dc.subject |
league
|
en |
dc.subject |
event
|
en |
dc.title |
Esport jako nový marketingový nástroj pro sportovní odvětví |
|
dc.title.alternative |
Esport as a New Marketing Tool for the Sports Industry |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kotyzová, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2021-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis focuses on the field of esports and its possible use as a new marketing tool for the sports industry. The theoretical part comprises a summary of basic terms from the field of marketing, communication, new trends, esports, methodology, and research. The practical part analyzes the Czech esports scene in connection with the sports industry, and researches primary data from this segment, which were obtained through means of a survey. Subsequently, an event format based on the analysis results is proposed in the project part. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
59330
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2021-04-16 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account