Instagram a jeho vliv na body image žen v ČR
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Weberová, Dagmar
|
|
dc.contributor.author |
Solanská, Tereza
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T07:17:52Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T07:17:52Z |
|
dc.date.issued |
2021-01-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/47125
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce je zaměřena na vliv sociální sítě Instagram na ženy v České republice, konkrétně jejich vnímání vlastního vzhledu v důsledku používání této platformy. Cílem je zjistit, jak sociální síť Instagram ovlivňuje vnímání vlastního vzhledu u aktivních uživatelek této sociální sítě a navrhnout případná doporučení pro pozitivní ovlivnění této problematiky. Diplomová práce je rozdělena do tří částí. Teoretická část vysvětluje základní pojmy z oblasti marketingové komunikace v online prostředí, sociálních sítí, Instagramu a body image. V praktické části je vyhodnoceno online dotazníkové šetření spolu s individuálními rozhovory, na jejichž základě byla navržena doporučení, která jsou aplikována v projektové části práce při návrhu nového typu obsahu vybrané české značky na Instagramu. |
|
dc.format |
95 s. (137 767 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
Instagram
|
cs |
dc.subject |
body image
|
cs |
dc.subject |
obsahový marketing
|
cs |
dc.subject |
social media
|
en |
dc.subject |
Instagram
|
en |
dc.subject |
body image
|
en |
dc.subject |
content marketing
|
en |
dc.title |
Instagram a jeho vliv na body image žen v ČR |
|
dc.title.alternative |
Instagram and its Influence on Body Image of Czech Women |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kotyzová, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2021-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
The presented thesis focuses on the influence of Instagram on women in the Czech Republic, specifically their perception of their own appearance as a result of using this platform. The aim is to find out how the Instagram affects the perception of their own appearance and to suggest possible recommendations for influencing this issue in a positive way. The diploma thesis is divided into three parts. The theoretical part explains the basic concepts of online marketing communication, social media, Instagram and body image. The practical part is devoted to the evaluation of the questionnaire and individual interviews. Based on these results, recommendations are proposed and applied in the project part by proposing a new type of content of a selected Czech brand on Instagram. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
59342
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2021-04-16 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account