Společenská odpovědnost firem jako nástroj onboardingu u malých a středních firem
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Dolínková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Antalová, Gabriela
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T07:17:52Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T07:17:52Z |
|
dc.date.issued |
2021-01-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/47138
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je věnována společenské odpovědnosti firem (CSR) jakožto nástroji Human Resources (HR) malých a středních podniků. Hlavním cílem práce je zjistit, zdali jsou CSR aktivity důležitým faktorem pro výběr zaměstnavatele, jestli existuje významný rozdíl ve vnímání CSR mezi IT a marketingovými kandidáty a s jakými konkrétními aktivitami se zaměstnanci nejvíce ztotožňují. Výsledkem je nastavení ucelené koncepce CSR aktivit, která pomůže HR oddělení firmy k budování dlouhodobých a spokojených pracovních vztahů. Zároveň také povede k větší atraktivitě podniku jak pro budoucí partnerské spolupráce, tak i nové zaměstnance. V teoretické části bude stanoven teoretický základ problematiky CSR a poslouží jako východisko pro praktickou část diplomové práce, která přináší pohled do současných CSR aktivit vybraného podniku. Součástí práce je provedení kvalitativního výzkumu a jeho porovnání s publikovanou CSR studií, což má za cíl získat hlubší pohled do vnímání CSR aktivit. V závěru je na základě získaných poznatků představen projekt s návrhem implementace CSR strategie pro vybraný podnik. |
|
dc.format |
97 s. (146 369 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Společenská odpovědnost firem
|
cs |
dc.subject |
CSR
|
cs |
dc.subject |
podnikání
|
cs |
dc.subject |
business etika
|
cs |
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
zaměstnanci
|
cs |
dc.subject |
HR
|
cs |
dc.subject |
stakeholder
|
cs |
dc.subject |
nábor zaměstnanců
|
cs |
dc.subject |
firemní kultura
|
cs |
dc.subject |
strategie
|
cs |
dc.subject |
Corporate social responsibility
|
en |
dc.subject |
CSR
|
en |
dc.subject |
business
|
en |
dc.subject |
business ethics
|
en |
dc.subject |
competition
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
employees
|
en |
dc.subject |
HR
|
en |
dc.subject |
stakeholder
|
en |
dc.subject |
recruitment
|
en |
dc.subject |
corporate culture
|
en |
dc.subject |
strategy
|
en |
dc.title |
Společenská odpovědnost firem jako nástroj onboardingu u malých a středních firem |
|
dc.title.alternative |
Using Corporate Social Responsibility in Small and Medium Enterprises as a Tool for the Onboarding |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Štrauss, Dušan |
|
dc.date.accepted |
2021-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis deals with corporate social responsibility (CSR) as a human resources tool in small and medium enterprises. This thesis aims to find out whether CSR activities play an important factor in employer selection. It investigates whether there is a significant difference in CSR perception between IT and marketing job candidates and what specific CSR activities employees most identify with. The goal is to design a comprehensive CSR conceptual model to help the company's HR department build long-term and satisfying working relationships. Moreover, such a model will make the company more attractive for future partnerships and new employees. The theoretical part concerns the overview of corporate social responsibility's theoretical background, which is necessary for the thesis's practical part. The practical part provides an insight into the current CSR activities of the selected company. Part of the work is the implementation of qualitative research and its comparison with the published CSR study, which aims to gain a deeper insight into CSR activities' perception. The conclusion summarizes the findings and presents a project with a proposal to implement a CSR strategy for the selected company. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
59356
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2021-04-16 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account