Společenská odpovědnost firem jako nástroj onboardingu u malých a středních firem

DSpace Repository

Language: English čeština 

Společenská odpovědnost firem jako nástroj onboardingu u malých a středních firem

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dolínková, Olga
dc.contributor.author Antalová, Gabriela
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:52Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:52Z
dc.date.issued 2021-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/47138
dc.description.abstract Diplomová práce je věnována společenské odpovědnosti firem (CSR) jakožto nástroji Human Resources (HR) malých a středních podniků. Hlavním cílem práce je zjistit, zdali jsou CSR aktivity důležitým faktorem pro výběr zaměstnavatele, jestli existuje významný rozdíl ve vnímání CSR mezi IT a marketingovými kandidáty a s jakými konkrétními aktivitami se zaměstnanci nejvíce ztotožňují. Výsledkem je nastavení ucelené koncepce CSR aktivit, která pomůže HR oddělení firmy k budování dlouhodobých a spokojených pracovních vztahů. Zároveň také povede k větší atraktivitě podniku jak pro budoucí partnerské spolupráce, tak i nové zaměstnance. V teoretické části bude stanoven teoretický základ problematiky CSR a poslouží jako východisko pro praktickou část diplomové práce, která přináší pohled do současných CSR aktivit vybraného podniku. Součástí práce je provedení kvalitativního výzkumu a jeho porovnání s publikovanou CSR studií, což má za cíl získat hlubší pohled do vnímání CSR aktivit. V závěru je na základě získaných poznatků představen projekt s návrhem implementace CSR strategie pro vybraný podnik.
dc.format 97 s. (146 369 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Společenská odpovědnost firem cs
dc.subject CSR cs
dc.subject podnikání cs
dc.subject business etika cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject zaměstnanci cs
dc.subject HR cs
dc.subject stakeholder cs
dc.subject nábor zaměstnanců cs
dc.subject firemní kultura cs
dc.subject strategie cs
dc.subject Corporate social responsibility en
dc.subject CSR en
dc.subject business en
dc.subject business ethics en
dc.subject competition en
dc.subject communication en
dc.subject employees en
dc.subject HR en
dc.subject stakeholder en
dc.subject recruitment en
dc.subject corporate culture en
dc.subject strategy en
dc.title Společenská odpovědnost firem jako nástroj onboardingu u malých a středních firem
dc.title.alternative Using Corporate Social Responsibility in Small and Medium Enterprises as a Tool for the Onboarding
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Štrauss, Dušan
dc.date.accepted 2021-05-26
dc.description.abstract-translated This diploma thesis deals with corporate social responsibility (CSR) as a human resources tool in small and medium enterprises. This thesis aims to find out whether CSR activities play an important factor in employer selection. It investigates whether there is a significant difference in CSR perception between IT and marketing job candidates and what specific CSR activities employees most identify with. The goal is to design a comprehensive CSR conceptual model to help the company's HR department build long-term and satisfying working relationships. Moreover, such a model will make the company more attractive for future partnerships and new employees. The theoretical part concerns the overview of corporate social responsibility's theoretical background, which is necessary for the thesis's practical part. The practical part provides an insight into the current CSR activities of the selected company. Part of the work is the implementation of qualitative research and its comparison with the published CSR study, which aims to gain a deeper insight into CSR activities' perception. The conclusion summarizes the findings and presents a project with a proposal to implement a CSR strategy for the selected company.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 59356
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2021-04-16


Files in this item

Files Size Format View Description
antalová_2021_dp.pdf 3.263Mb PDF View/Open None
antalová_2021_op.pdf 294.4Kb PDF View/Open None
antalová_2021_vp.doc 152Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account