dc.contributor.advisor |
Dolínková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Edingerová, Kristýna
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T07:17:52Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T07:17:52Z |
|
dc.date.issued |
2021-01-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/47145
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce na téma Interní PR komunikace v době pandemie se zabývá virovým onemocněním COVID-19 a jeho dopadem na interní PR v MYJÓMI družstvu invalidů. Cílem je zjistit, do jaké míry pandemie COVID-19 ovlivnila jednotlivé formy interního PR. Práce je koncipována do tří částí - teoretické, praktické a projektové. V teoretické části jsou prezentovány základní pojmy týkající se Public Relations, interní komunikace, firemní kultury, komunikační strategie, COVID-19 a marketingového výzkumu. V praktické části je představeno MYJÓMI družstvo invalidů a proveden výzkum v podobě individuálních rozhovorů a dotazníků. Na základě výstupů z kvalitativního a kvantitativního výzkumu je v projektové části navržena komunikační strategie, kterou je možné aplikovat v době pandemie. |
|
dc.format |
94 s. (127 214 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Public Relations
|
cs |
dc.subject |
interní komunikace
|
cs |
dc.subject |
firemní kultura
|
cs |
dc.subject |
komunikační strategie
|
cs |
dc.subject |
krizová komunikace
|
cs |
dc.subject |
COVID-19
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
Public Relations
|
en |
dc.subject |
Intern Communication
|
en |
dc.subject |
Corporate Culture
|
en |
dc.subject |
Strategy of Communication
|
en |
dc.subject |
Crisis Communication
|
en |
dc.subject |
COVID-19
|
en |
dc.subject |
Marketing Research
|
en |
dc.title |
Interní PR komunikace v době pandemie |
|
dc.title.alternative |
Internal PR Communication during a Pandemic |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Soukalová, Radomila |
|
dc.date.accepted |
2021-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
The Master's thesis on Internal PR communication during a pandemic deals with the viral disease COVID-19 and its impact on internal PR in MYJÓMI society for the disabled. The aim is to find out to what extent the COVID-19 pandemic affected individual forms of internal PR. The work is designed into three parts - theoretical, practical, and project. The theoretical part presents the basic concepts related to Public Relations, intern communication, corporate culture, communication strategy, COVID-19, and marketing research. The practical part introduced MYJÓMI society for the disabled and research doing of individual interviews and questionnaires. Based on the outputs of qualitative and quantitative research, a communication strategy, which can be used during a pandemic, is proposed in the project part. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
59367
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2021-04-16 |
|