Marketingová strategie rozvoje komunikačních prostředků města Valašské Meziříčí
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketingová strategie rozvoje komunikačních prostředků města Valašské Meziříčí |
Author: |
Gerhardtová, Karolína
|
Advisor: |
Soukalová, Radomila
|
Abstract:
|
Diplomová práce se zaměřuje na oblast komunikace veřejné správy se zaměřením na komunikační prostředky měst a obcí. V teoretické části práce je toto téma rozvinuto s pomocí odborných literárních pramenů. Cílem teoretické části je zformulovat poznatky o strategickém marketingu, marketingové komunikaci a marketingu měst a obcí. Druhá, tedy praktická část, se zaměřuje na analýzu současného stavu marketingových komunikací ve vybraném městě Valašské Meziříčí, podpořenou také kvalitativním výzkumem. Třetí část diplomové práce obsahuje projekt, který na základě analýz a výzkumu navrhuje rozvoj komunikačních prostředků ve vybraném městě. Jsou zde definovány oblasti, které vedou k lepšímu využití komunikačních prostředků ve Valašském Meziříčí a vybraný konkrétní projekt, pro který jsou navrženy nové prostředky pro komunikaci města. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/47146
|
Date:
|
2021-01-29 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
59368
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account