Corporate Social Responsibility strategie ve vybrané společnosti
Show full item record
No preview available
Title:
|
Corporate Social Responsibility strategie ve vybrané společnosti |
Author: |
Pilátová, Karolína
|
Advisor: |
Káčerková, Eliška
|
Abstract:
|
Tato diplomová práce je zaměřena na problematiku Corporate Social Responsibility ve vybrané společnosti. V rámci teoretické části práce je popsán koncept CSR od jeho historie po aktuální trendy, popis firemní strategie, vize a definice značky, která s konceptem CSR úzce souvisí. V praktické části je definována vybraná společnost, její historie, současný stav, charakteristika jejích CSR aktivit a brand strategie. V rámci marketingového výzkumu je zařazeno kvalitativní dotazování stakeholderů a hloubková analýza sekundárních dat podniku s cílem vytvořit koncept CSR strategie a základní nástroj pro etické řízení. V projektové části jsou reflektovány poznatky z explorace a na základě nich je pak navrženo řešení nové CSR strategie včetně návrhu její implementace. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/47164
|
Date:
|
2021-01-29 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
59391
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account