dc.contributor.advisor |
Štěpánková, Lenka
|
|
dc.contributor.author |
Moučková, Iva
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T02:36:02Z |
|
dc.date.available |
2010-07-21T08:57:19Z |
|
dc.date.issued |
2007-04-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/4736
|
|
dc.description.abstract |
Autorka se ve své bakalářské práci zaměřila na problematiku sluchově postižených. Konkrétně na možnosti vzdělávání těchto osob. V úvodní částí seznamuje s oborem, který se zabývá výchovou, vzděláváním a rozvojem sluchově postižených, v dalších kapitolách autorka upozorňuje na důležitost včasné výchovy sluchově postižených dětí, na důsledky tohoto postižení, jaké jsou možnosti vzdělávání osob s tímto handicapem v současném školství ČR. |
cs |
dc.format |
55 s. |
cs |
dc.format.extent |
387196 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 30.04.2009 |
|
dc.subject |
Sluchově postižení
|
cs |
dc.subject |
vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
výchova
|
cs |
dc.subject |
znaková řeč
|
cs |
dc.subject |
integrace
|
cs |
dc.subject |
socializace
|
cs |
dc.subject |
sociální pedagogika
|
cs |
dc.subject |
Deaf handicapped people
|
en |
dc.subject |
education
|
en |
dc.subject |
schooling
|
en |
dc.subject |
sign language
|
en |
dc.subject |
integration
|
en |
dc.subject |
socialization
|
en |
dc.subject |
social pedagogy
|
en |
dc.title |
Problematika sluchového postižení v kontextu sociální pedagogiky |
cs |
dc.title.alternative |
The issue of hearing problems in the context of social pedagogy |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Přinosilová, Dagmar |
|
dc.date.accepted |
2007-06-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
The author of the bachelor thesis focused on the problems of the deaf handicapped people, in specific on their education. The opening chapter introduces the branch which deals with schooling, education, and development of the deaf handicapped people, the following chapters stress out the importance of the early education of the deaf handicapped children, the consequences of this handicap, the possibilities of the education of the people with this handicap in the existing Czech school system. |
en |
dc.description.department |
Institut mezioborových studií |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
1006403
|
|
dc.date.assigned |
2006-04-30 |
|
utb.result.grade |
C |
|
local.subject |
sluchově postižené děti
|
cs |
local.subject |
hearing impaired children
|
en |