Analýza marketingu se zaměřením na vztahy se zákazníky ve společnosti XYZ, po vzoru firmy Baťa a.s. do roku 1939

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingu se zaměřením na vztahy se zákazníky ve společnosti XYZ, po vzoru firmy Baťa a.s. do roku 1939

Show full item record

No preview available
Title: Analýza marketingu se zaměřením na vztahy se zákazníky ve společnosti XYZ, po vzoru firmy Baťa a.s. do roku 1939
Author: Popelka, Ondřej
Advisor: Končitíková, Gabriela
Abstract: Předmětem mé bakalářská práce je, v návaznosti na téma "Analýza marketingu se zaměřením na řízení vztahů se zákazníky firmy Baťa a.s. do roku 1939 a její implementace do vybrané společnosti", zaměření na oblasti marketingu a řízení vztahu se zákazníky (tj. Costumer relationship management neboli CRM). Teoretická část se soustředí na uchopení pojmů marketingu, marketingové komunikace a CRM. V praktické části práce je vymezen celkový vývoj společnosti Baťa a.s. se zaměřením na marketing a CRM, obsahující informace zkoumané ve státním okresním archivu Zlín Kečuva, fond Baťa. Obsahuje také analýzu a komparace se společností Baťa, na základě kterých byly vytvořeny návrhy pro vybranou společnost. Cílem této práce byla analýza společnosti, identifikace slabých míst ve vybrané společnosti a efektivní řešení marketingu a CRM.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47417
Date: 2021-01-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: E 59916


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
popelka_2021_dp.pdf 1.440Mb PDF View/Open None
popelka_2021_op.docx 22.79Kb Unknown View/Open None
popelka_2021_vp.docx 25.06Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account