dc.contributor.advisor |
Vydrová, Janka
|
|
dc.contributor.author |
Janečková, Markéta
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:54:07Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:54:07Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/47457
|
|
dc.description.abstract |
Hlavním cílem diplomové práce je vytvoření projektu, který povede ke zlepšení a zefektivnění týmové práce, komunikace a zlepšení spokojenosti zaměstnanců na jednotlivých odděleních obchodu Kaufland Zlín. Práce se skládá ze dvou částí a to z první části teoretické a z druhé části praktické, jejíž součástí je projektové řešení. Teoretická část se zaměřuje na poznatky, které se týkají týmu, skupiny a týmové práce. Dále komunikace a spokojenosti zaměstnanců. V druhé časti, což je praktická část, tak je popsána organizace a analýza marketingového prostředí pomocí dvou analýz a to SWOT analýzou a Porterova modelu pěti konkurenčních sil. Součást praktické části dále tvoří výzkum, který byl proveden dotazníkovým šetřením. Na základě zjištěných výsledků je navrženo projektové řešení, vedoucí k zefektivnění a zlepšení týmové práce, komunikace mezi jednotlivými pracovníky ale i vedoucími v týmu a také spokojenosti zaměstnanců v dané organizaci. Projektové řešení je podrobeno časové, nákladové a rizikové analýze. |
|
dc.format |
97 s. (117 414 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Tým
|
cs |
dc.subject |
Týmová práce
|
cs |
dc.subject |
Komunikace
|
cs |
dc.subject |
Spokojenost
|
cs |
dc.subject |
Porterův model pěti konkurenčních sil
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
Team
|
en |
dc.subject |
Teamwork
|
en |
dc.subject |
Communication
|
en |
dc.subject |
Satisfaction
|
en |
dc.subject |
Porter s Model of Five Competing Forces
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.title |
Projekt zefektivnění týmové práce ve zvolené firmě |
|
dc.title.alternative |
The Project to Improve the Teamwork in Chosen Company |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Gregar, Aleš |
|
dc.date.accepted |
2020-07-02 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main goal of the thesis is created a project that will lead to the improvement and streamlining of teamwork, communication and improvement of employee satisfaction at certain departments of Kaufland Zlín. The thesis is consisted of two parts, the first theoret-ical part and the second practical part, which is included a project solution. The theoretical part is focused on knowledge related to the team, group and teamwork. Furthermore, communication and employee satisfaction. The second part is a practical part, it is de-scribed the organization and analysis of the marketing environment using two analyzes, namely SWOT analysis and Porter's model of five competitive forces. In the practical part is research, which is conducted by a questionnaire survey. A project solution is proposed on the results, leading to streamlining and improving teamwork, communication between individual employees but also team leaders, as well as employee satisfaction in the organi-zation. The project solution is subjected to time, cost and risk analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
52145
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2020-06-17 |
|