Projekt personálního marketingu softwarové firmy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt personálního marketingu softwarové firmy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Tomancová, Lucie
dc.contributor.author Stanovská, Tereza
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:54:07Z
dc.date.available 2021-07-26T10:54:07Z
dc.date.issued 2020-01-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/47466
dc.description.abstract Tato diplomová práce je zaměřena na personální marketing softwarové firmy. Teoretická část se zabývá literární rešerší týkající se především pojmů z personálního marketingu a specifik IT sektoru. V rámci řešení praktické části je využita PEST a SWOT analýza. Za účelem výzkumu bylo využito kvantitativní metody sběru dat pomocí dotazníkového šetření a byly stanoveny výzkumné otázky. Na základě získaných dat je vypracován projekt, který nabízí řešení zjištěných nedostatků. Hlavním cílem diplomové práce je vytvoření projektu na zlepšení současného personálního marketingu softwarové firmy v oblasti náboru nových zaměstnanců, udržení zaměstnanců stávajících a zvýšení konkurenceschopnosti firmy.
dc.format 141
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Personální marketing cs
dc.subject HR marketing cs
dc.subject lidské zdroje cs
dc.subject IT cs
dc.subject Personnel marketing en
dc.subject HR marketing en
dc.subject human resources en
dc.subject IT en
dc.title Projekt personálního marketingu softwarové firmy
dc.title.alternative Project of Personal Marketing in Software Company
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Pálka, Jiří
dc.date.accepted 2020-07-08
dc.description.abstract-translated This thesis is focused on personnel marketing of a software company. The theoretical part deals with a literature search concerning mainly concepts from personnel marketing and the specifics of the IT sector. Within the solution of the practical part I used PEST and SWOT analysis. For the purpose of the research were used a quantitative method of data collection using a questionnaire survey and there were determined research questions. Based on the obtained data is made a project, which offers a solution to the identified shortcomings. The main goal of the thesis is to create a project to improve the current personnel marketing of a software company in the field of recruiting new employees, retaining existing employees and increasing the competitiveness of the company.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing, specializace Design management cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing, Specialization: Design Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 52281
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2020-06-17


Files in this item

Files Size Format View Description
stanovská_2020_dp.pdf 4.524Mb PDF View/Open None
stanovská_2020_op.docx 24.44Kb Unknown View/Open None
stanovská_2020_vp.docx 38.58Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account