Projekt personálního marketingu softwarové firmy
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Tomancová, Lucie
|
|
dc.contributor.author |
Stanovská, Tereza
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:54:07Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:54:07Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/47466
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce je zaměřena na personální marketing softwarové firmy. Teoretická část se zabývá literární rešerší týkající se především pojmů z personálního marketingu a specifik IT sektoru. V rámci řešení praktické části je využita PEST a SWOT analýza. Za účelem výzkumu bylo využito kvantitativní metody sběru dat pomocí dotazníkového šetření a byly stanoveny výzkumné otázky. Na základě získaných dat je vypracován projekt, který nabízí řešení zjištěných nedostatků. Hlavním cílem diplomové práce je vytvoření projektu na zlepšení současného personálního marketingu softwarové firmy v oblasti náboru nových zaměstnanců, udržení zaměstnanců stávajících a zvýšení konkurenceschopnosti firmy. |
|
dc.format |
141 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Personální marketing
|
cs |
dc.subject |
HR marketing
|
cs |
dc.subject |
lidské zdroje
|
cs |
dc.subject |
IT
|
cs |
dc.subject |
Personnel marketing
|
en |
dc.subject |
HR marketing
|
en |
dc.subject |
human resources
|
en |
dc.subject |
IT
|
en |
dc.title |
Projekt personálního marketingu softwarové firmy |
|
dc.title.alternative |
Project of Personal Marketing in Software Company |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pálka, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2020-07-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis is focused on personnel marketing of a software company. The theoretical part deals with a literature search concerning mainly concepts from personnel marketing and the specifics of the IT sector. Within the solution of the practical part I used PEST and SWOT analysis. For the purpose of the research were used a quantitative method of data collection using a questionnaire survey and there were determined research questions. Based on the obtained data is made a project, which offers a solution to the identified shortcomings. The main goal of the thesis is to create a project to improve the current personnel marketing of a software company in the field of recruiting new employees, retaining existing employees and increasing the competitiveness of the company. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing, specializace Design management |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing, Specialization: Design Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
52281
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2020-06-17 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account