Hříšné jablko české kinematografie: symbolika a leitmotivy ve filmech Věry Chytilové

DSpace Repository

Language: English čeština 

Hříšné jablko české kinematografie: symbolika a leitmotivy ve filmech Věry Chytilové

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dvořáčková, Markéta
dc.contributor.author Brabcová, Karolína
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:54:17Z
dc.date.available 2021-07-26T10:54:17Z
dc.date.issued 2019-12-13
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/47679
dc.description.abstract Tato bakalářská práce si klade za cíl analyzovat využití formálních prvků, opakující se symboliku a leitmotivy, ve filmech režisérky Věry Chytilové. Pro analýzu jsem si zvolila tři snímky: Sedmikrásky (1966), Ovoce stromů rajských jíme (1969) a Hra o jablko (1976). Práce současně zkoumá proměnlivost formálního zpracování filmů v souvislosti s co nejvýstižnějším sdělením jejich poselství.
dc.format 56 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Věra Chytilová cs
dc.subject jablko cs
dc.subject ráj cs
dc.subject žena cs
dc.subject muž cs
dc.subject Věra Chytilová en
dc.subject apple en
dc.subject Eden en
dc.subject woman en
dc.subject man en
dc.title Hříšné jablko české kinematografie: symbolika a leitmotivy ve filmech Věry Chytilové
dc.title.alternative 1. Theoretical Part: The Sinful Apple of Czech Cinematography: Symbolism and Leitmotives in Věra Chytilová's Films 2. Practical Part: Audiovisual Work or Thematic Set of Audiovisual Works, Length at Least 12 Mins, Directing and Screenwriting
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Gogola, Jan
dc.contributor.referee Kocí, Irena
dc.date.accepted 2020-09-03
dc.description.abstract-translated The aim of this bachelor thesis is to analyze the use of formalistic elements, repetitive symbols and leitmotives in the films of the director Věra Chytilová. For the analysis I chose scenes from three films: Daisies (1966), We Eat the Fruit from the Trees of Paradise (1969), The Apple Game (1976). At the same time, it examines the variability of formal film processing in relation to their main message, the idea of film.
dc.description.department Ateliér Audiovize
dc.thesis.degree-discipline Audiovizuální tvorba - Režie a scenáristika cs
dc.thesis.degree-discipline Audiovisual Arts - Directing and Screenwriting en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name BcA.
dc.thesis.degree-program Teorie a praxe audiovizuální tvorby cs
dc.identifier.stag 53943
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2020-08-12


Files in this item

Files Size Format View Description
brabcová_2020_dp.pdf 3.470Mb PDF View/Open None
brabcová_2020_op.pdf 510.3Kb PDF View/Open None
brabcová_2020_vp.pdf 693.1Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account