Práce s časem ve filmech Chunking Express a Stvořeni pro lásku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Práce s časem ve filmech Chunking Express a Stvořeni pro lásku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bébarová, Jana
dc.contributor.author Dvořáček, Martin
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:54:18Z
dc.date.available 2021-07-26T10:54:18Z
dc.date.issued 2019-12-13
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/47700
dc.description.abstract Bakalářská práce analyzuje a popisuje tvůrčí spolupráci režiséra Wong Kar-Waie a kameramana Christophera Doyla se zaměřením na jejich stylově-narativní pojetí plynutí času ve filmech Chunking Express (1994) a Stvořeni pro lásku (2000), které spojuje rozvolněná dramaturgie, avšak jejich tempo je úplně odlišné. V práci jsou oba filmy analyzovány z hlediska tvůrčích postupů, stylově orientačních značek, techniky freezeframe a dramaturgie, s důrazem na využití filmové řeči pro práci s časem.
dc.format 37 stran
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject filmový čas cs
dc.subject Wong Kar-Wai cs
dc.subject Christopher Doyle cs
dc.subject Chunking Express cs
dc.subject Stvořeni pro lásku cs
dc.subject dramaturgie cs
dc.subject analýza cs
dc.subject kamera cs
dc.subject film time en
dc.subject Wong Kar-Wai en
dc.subject Christopher Doyle en
dc.subject Chunking Express en
dc.subject In The Mood For Love en
dc.subject dramaturgy en
dc.subject analysis en
dc.subject cinematography en
dc.title Práce s časem ve filmech Chunking Express a Stvořeni pro lásku
dc.title.alternative The concept of time in Films Chunking Express and In the Mood for Love
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Dvořáčková, Markéta
dc.contributor.referee Štěpánek, Martin
dc.date.accepted 2020-09-04
dc.description.abstract-translated This bachelor's thesis analyzes and describes the creative collaboration between director Wong Kar-Wai and cinematographer Christopher Doyle with a focus on their stylistic-narrative conception of the passage of time in Chunking Express (1994) and In The Mood For Love (2000). These movies are connected by relaxed dramaturgy, but their rhythm is completely different. In this work, both films are analyzed in terms of creative practices, stylistic marks, freezeframe technique and dramaturgy, with emphasis on the use of film language to work with the concept of time.
dc.description.department Ateliér Audiovize
dc.thesis.degree-discipline Audiovizuální tvorba - Kamera cs
dc.thesis.degree-discipline Audiovisual Arts - Film Photography en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name BcA.
dc.thesis.degree-program Teorie a praxe audiovizuální tvorby cs
dc.identifier.stag 53966
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2020-08-12


Files in this item

Files Size Format View Description
dvořáček_2020_dp.pdf 1.792Mb PDF View/Open None
dvořáček_2020_op.pdf 670.4Kb PDF View/Open None
dvořáček_2020_vp.pdf 669.8Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account