dc.contributor.advisor |
Ivanka, Ján
|
|
dc.contributor.author |
Krejčí, Tomáš
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:54:27Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:54:27Z |
|
dc.date.issued |
2019-12-09 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/47914
|
|
dc.description.abstract |
Na dohledová a poplachová a přijímací centra přichází poplachové, stavové, poruchové, ale i jiné události ze zabezpečovacích, případně integrovaných poplachových systémů. Těžká úloha operátorů dohledového centra je příchozí události kvalifikovaně, ale hlavně dobře, vyhodnotit s následnou reakcí na vzniklou situaci. Předpokladem kvalitní reakce centra je správné nastavení jednotných firemních standardů reakce na jednotlivé příchozí události. |
|
dc.format |
95 + 4 s.(133 703 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
dohledové a poplachové přijímací centrum
|
cs |
dc.subject |
DPPC
|
cs |
dc.subject |
poplachový zabezpečovací a tísňový systém
|
cs |
dc.subject |
PZTS
|
cs |
dc.subject |
akční plán
|
cs |
dc.subject |
operátor
|
cs |
dc.subject |
vyhodnocení
|
cs |
dc.subject |
Monitoring and alarm receiving centre
|
en |
dc.subject |
DPPC
|
en |
dc.subject |
Intrusion and hold-up alarm system
|
en |
dc.subject |
PZTS
|
en |
dc.subject |
action plan
|
en |
dc.subject |
operator
|
en |
dc.subject |
evaluation
|
en |
dc.title |
Vyhodnocování, reakce a odpovědnost pracovníků DPPC na příchozí události PPC |
|
dc.title.alternative |
The Evaluation, Response and Responsibility of DPPC Staff to Incoming PPC Events |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Čandík, Marek |
|
dc.date.accepted |
2020-09-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
The Monitoring and alarm receiving centers receive alarm, status, fault and other events from alarm or integrated alarm systems. The difficult role of monitoring center operators is to assess incoming events in a qualified way, but most importantly to evaluate them properly with the subsequent response to the situation. A prerequisite for a good center response is the correct setting of uniform corporate standards for responding to individual incoming events. |
|
dc.description.department |
Ústav elektroniky a měření |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Bezpečnostní technologie, systémy a management |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Security Technologies, Systems and Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Inženýrská informatika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Engineering Informatics |
en |
dc.identifier.stag |
54327
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2020-08-13 |
|