3D vizualizace hradu Starý Světlov
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pokorný, Pavel
|
|
dc.contributor.author |
Falešník, David
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:54:31Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:54:31Z |
|
dc.date.issued |
2019-12-19 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/48008
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce na téma "3D vizualizace hradu Starý Světlov" si dává za cíl uká-zat postup práce při tvorbě rozsáhlé scény v herním engine a s 3D grafikou jako takovou. Začátek teoretické části pojednává o historii hradu Starý Světlov a o době jeho největší slávy. Zbylá část teoretické části pak pojednává o 3D grafice v širším měřítku a použi-tých programech. V praktické části je nejdříve popisován sběr informací, dále postup při modelování jednotlivých částí hradu v programu Blender a ve finální části se zaměřuje na přesunutí práce do Unreal Engine a vypracování jednotlivých výstupů, které zahrnují ren-dery, animaci a virtuální aplikaci. |
|
dc.format |
62 s |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
3D grafika
|
cs |
dc.subject |
historie
|
cs |
dc.subject |
hrad Starý Světlov
|
cs |
dc.subject |
Blender
|
cs |
dc.subject |
Unreal Engine
|
cs |
dc.subject |
rendery
|
cs |
dc.subject |
aplikace
|
cs |
dc.subject |
3D graphics
|
en |
dc.subject |
history
|
en |
dc.subject |
Starý Světlov castle
|
en |
dc.subject |
Blender
|
en |
dc.subject |
Unreal Engine
|
en |
dc.subject |
renders
|
en |
dc.subject |
applications
|
en |
dc.title |
3D vizualizace hradu Starý Světlov |
|
dc.title.alternative |
A 3D Visualisation of Starý Světlov Castle |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Navrátil, Pavel |
|
dc.date.accepted |
2020-09-02 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis with the topic "3D visualization of the castle Starý Světlov" aims to show workflow tasks in creating large scenes in the game engine and 3D graphics as such. The beginning of the theoretical parts deals with the history of the Starý Světlov castle and the time of its greatest glory. The rest of the theoretical part deals with 3D graphics in wide areas and used programs. The practical part first describes the collection of in-formation and then the procedure for modeling individual parts of the castle in Blender. The final part is focused on moving the work to the Unreal Engine and developing indivi-dual outputs, which include renders, animation and virtual application. |
|
dc.description.department |
Ústav počítačových a komunikačních systémů |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Informační technologie v administrativě |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Information Technologies in Administration |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Inženýrská informatika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Engineering Informatics |
en |
dc.identifier.stag |
54498
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2020-08-07 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account