3D vizualizace hradu Starý Světlov

DSpace Repository

Language: English čeština 

3D vizualizace hradu Starý Světlov

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pokorný, Pavel
dc.contributor.author Falešník, David
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:54:31Z
dc.date.available 2021-07-26T10:54:31Z
dc.date.issued 2019-12-19
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/48008
dc.description.abstract Bakalářská práce na téma "3D vizualizace hradu Starý Světlov" si dává za cíl uká-zat postup práce při tvorbě rozsáhlé scény v herním engine a s 3D grafikou jako takovou. Začátek teoretické části pojednává o historii hradu Starý Světlov a o době jeho největší slávy. Zbylá část teoretické části pak pojednává o 3D grafice v širším měřítku a použi-tých programech. V praktické části je nejdříve popisován sběr informací, dále postup při modelování jednotlivých částí hradu v programu Blender a ve finální části se zaměřuje na přesunutí práce do Unreal Engine a vypracování jednotlivých výstupů, které zahrnují ren-dery, animaci a virtuální aplikaci.
dc.format 62 s
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject 3D grafika cs
dc.subject historie cs
dc.subject hrad Starý Světlov cs
dc.subject Blender cs
dc.subject Unreal Engine cs
dc.subject rendery cs
dc.subject aplikace cs
dc.subject 3D graphics en
dc.subject history en
dc.subject Starý Světlov castle en
dc.subject Blender en
dc.subject Unreal Engine en
dc.subject renders en
dc.subject applications en
dc.title 3D vizualizace hradu Starý Světlov
dc.title.alternative A 3D Visualisation of Starý Světlov Castle
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Navrátil, Pavel
dc.date.accepted 2020-09-02
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis with the topic "3D visualization of the castle Starý Světlov" aims to show workflow tasks in creating large scenes in the game engine and 3D graphics as such. The beginning of the theoretical parts deals with the history of the Starý Světlov castle and the time of its greatest glory. The rest of the theoretical part deals with 3D graphics in wide areas and used programs. The practical part first describes the collection of in-formation and then the procedure for modeling individual parts of the castle in Blender. The final part is focused on moving the work to the Unreal Engine and developing indivi-dual outputs, which include renders, animation and virtual application.
dc.description.department Ústav počítačových a komunikačních systémů
dc.thesis.degree-discipline Informační technologie v administrativě cs
dc.thesis.degree-discipline Information Technologies in Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Inženýrská informatika cs
dc.thesis.degree-program Engineering Informatics en
dc.identifier.stag 54498
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2020-08-07


Files in this item

Files Size Format View Description
falešník_2020_dp.pdf 5.964Mb PDF View/Open None
falešník_2020_op.pdf 110.8Kb PDF View/Open None
falešník_2020_vp.pdf 148.2Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account