Možnosti začleňování komiksů do přírodovědného vzdělávání v mateřské škole

DSpace Repository

Language: English čeština 

Možnosti začleňování komiksů do přírodovědného vzdělávání v mateřské škole

Show simple item record

dc.contributor.advisor Trávníčková, Petra
dc.contributor.author Mizerová, Jolana
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:54:34Z
dc.date.available 2021-07-26T10:54:34Z
dc.date.issued 2019-10-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/48059
dc.description.abstract Bakalářská práce aplikačního charakteru pojednává o možnostech začlenění komiksů do přírodovědného vzdělávání v podmínkách mateřských škol. Práce je rozdělená na teoretickou a praktickou část. V teoretické části věnována přírodovědnému vzdělávání a přírodovědné gramotnosti, dále badatelsky orientovanou výukou, vymezením komiksu a jeho charakteristik jako didaktického prostředku. V praktické části je představena sada komiksů, následovalo její ověření. Evaluace sady komiksů byla provedena učitelkou a samotnými dětmi. Zjištěné údaje vytvořily náhled na oblast komiksu s přírodovědnou tématikou a jeho využitelnosti v přírodovědném vzděláváním v podmínkách mateřských škol.
dc.format 74 s. (77 915)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject bádání cs
dc.subject přírodovědný komiks cs
dc.subject přírodovědné vzdělávání cs
dc.subject Research en
dc.subject Science comics en
dc.subject Science education en
dc.title Možnosti začleňování komiksů do přírodovědného vzdělávání v mateřské škole
dc.title.alternative Possibilities of comics application in science education in kindergarden
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Wiegerová, Adriana
dc.date.accepted 2020-08-25
dc.description.abstract-translated The application-type bachelor thesis deals with the possibility of incorporating comics into science education in kindergartens. The bachelor thesis is divided into a theoretical part and practical part. In the theoretical part we pay attention to the terms of science education and science literacy, after that we deal with the definitions of Inquiry-based Science Education and comics and its characteristics as a didactic tool. The practical part shows a set of comics, followed by its verification. The set of comics was evaluated by a teacher and by the children themselves. Collected data gives us an insight in the field of comics with a science theme and its usability as a tool in science education in kindergartens.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 54589
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2020-05-07


Files in this item

Files Size Format View Description
mizerová_2020_dp.pdf 6.106Mb PDF View/Open None
mizerová_2020_op.docx 18.03Kb Unknown View/Open None
mizerová_2020_vp.docx 17.85Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account