Prekoncepty dětí předškolního věku o tom, jak dítě přichází na svět
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Trávníčková, Petra
|
|
dc.contributor.author |
Vítková, Sára
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:54:34Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:54:34Z |
|
dc.date.issued |
2019-10-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/48067
|
|
dc.description.abstract |
Předkládaná bakalářská práce je výzkumného charakteru a zabývá se prekoncepty dětí předškolního věku o tom, jak dítě přichází na svět. Teoretická část práce je zaměřena na vymezení základních pojmů, které souvisí s tématem dětských prekonceptů. Tato část slouží jako podklad pro zpracování empirické části. Výzkumná část práce je zpracována v kvalitativním designu s využitím metod interview s dětmi a analýzy dětské kresby. Cílem této práce je zjistit prekoncepty dětí předškolního věku o tom, jak dítě přichází na svět a následně tyto prekoncepty popsat. V závěru práce jsou vyhodnocena a interpretována výsledná zjištění. |
|
dc.format |
67 s. (91 389 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
dětské prekoncepty
|
cs |
dc.subject |
miskoncepty
|
cs |
dc.subject |
children´s preconceptions
|
en |
dc.subject |
misconceptions
|
en |
dc.title |
Prekoncepty dětí předškolního věku o tom, jak dítě přichází na svět |
|
dc.title.alternative |
Preconceptions of preschool children about how a child comes into the world |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Plisková, Barbora |
|
dc.date.accepted |
2020-08-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
The presented bachelor thesis is of a research type qulitative design and deals with preconceptions of preschool children about how a child is born. The theoretical part of the thesis is focused on the definition of basic concepts, which is related to the topic of children's preconceptions. This part serves as a basis for the processing of the empirical part. The research part of the work is processed in qualitative design using methods of interviewing children and analysing children's drawings. The aim of this work is to find out preconceptions of preschool children about how a child born and then describe these preconceptions. At the end of the work, the resulting findings are evaluated and interpreted. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
54597
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2020-05-06 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account