[NEOBHÁJENO] Rozvojové potřeby dětí. Pohled učitelek mateřské školy

DSpace Repository

Language: English čeština 

[NEOBHÁJENO] Rozvojové potřeby dětí. Pohled učitelek mateřské školy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Gavora, Peter
dc.contributor.author Pospíšilová, Iveta
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:54:35Z
dc.date.available 2021-07-26T10:54:35Z
dc.date.issued 2019-10-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/48082
dc.description.abstract Tématem této bakalářské práce jsou "Rozvojové potřeby dětí. Pohled učitelek mateřské ško-ly". Práce je teoreticko-empirického charakteru. Týká se profesního přesvědčení učitelek. Teo-retická část se zaměřuje na celkový rozvoj dítěte předškolního věku. Praktická část bakalářské práce se zaměřuje na odhalování výsledků kvantitativně orientovaného výzkumu, který byl realizován prostřednictvím dotazníku pro učitelky mateřských škol. Cílem výzkumu bylo zjis-tit, jak učitelky hodnotí důležitost rozvoje dítěte v daných oblastech. Zjištěná data byla su-marizována, vyhodnocena a interpretována. Zjištění profesních zkušeností je ovlivněno indi-viduální zkušeností učitelek.
dc.format 62 s. (86 111 znaků).
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject přesvědčení učitele cs
dc.subject rozvojová potřeba cs
dc.subject předškolní věk cs
dc.subject mateřská škola cs
dc.subject teacher beliefs en
dc.subject development need en
dc.subject preschool age en
dc.subject kindergarten en
dc.title [NEOBHÁJENO] Rozvojové potřeby dětí. Pohled učitelek mateřské školy
dc.title.alternative [NEOBHÁJENO] Developmental needs of children. The Perspective of preschool teachers
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Deutscherová, Beáta
dc.date.accepted 2020-08-31
dc.description.abstract-translated Subject of thic bachelor thesis is "Developmental needs of children. The Perspective of preschool teachers." The thesis has theoretically-empirical character. It refers to teacher beliefs. Theoretical part is focused on overal development of a child in preschool age. Practical part of the bachelor thesis is focused on revealing results of quantitatively-oriented research, which was realized through a questionnaire destined for teachers in kindergartens. The purpose of the research was to find out how teachers rate the importance of development of a child in given spheres. Collected datas were summarized, evaluated and interpreted. Results are affected by individual experiences of teachers.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.description.result neobhájeno
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 54614
utb.result.grade F
dc.date.submitted 2020-04-30


Files in this item

Files Size Format View Description
pospíšilová_2020_dp.pdf 1.931Mb PDF View/Open None
pospíšilová_2020_op.docx 18.02Kb Unknown View/Open None
pospíšilová_2020_vp.docx 17.42Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account