Sociální dovednosti dítěte při nástupu do základní školy prizmatem učitelů mateřských škol
Show full item record
No preview available
Title:
|
Sociální dovednosti dítěte při nástupu do základní školy prizmatem učitelů mateřských škol |
Author: |
Rafajová, Alena
|
Advisor: |
Deutscherová, Beáta
|
Abstract:
|
Bakalářská práce má teoreticko-empirický charakter. Cílem práce je zjistit názor učitelek mateřských škol na problematiku sociálních dovedností dětí předškolního věku. Teoretická část práce sumarizuje poznatky o sociálních dovednostech, školní zralosti a připravenosti dítěte předškolního věku. V empirické části jsou prezentovány výsledky kvalitativně orientovaného výzkumu. Data výzkumu byla získána prostřednictvím 6 polostukturovaných interview, které byly realizovány s učiteli mateřských škol. Analýzou a zpracováním interview byly zpracovány kategorie, které zachycují, že sociální oblast je pro vstup dítěte do základního vzdělávání jedna z nejdůležitějších oblastí při posuzování školní zralosti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/48083
|
Date:
|
2019-10-04 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav školní pedagogiky |
Discipline:
|
Učitelství pro mateřské školy |
Grade for thesis and defense:
|
D
54615
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account