Sociální dovednosti dítěte při nástupu do základní školy prizmatem učitelů mateřských škol

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sociální dovednosti dítěte při nástupu do základní školy prizmatem učitelů mateřských škol

Show full item record

No preview available
Title: Sociální dovednosti dítěte při nástupu do základní školy prizmatem učitelů mateřských škol
Author: Rafajová, Alena
Advisor: Deutscherová, Beáta
Abstract: Bakalářská práce má teoreticko-empirický charakter. Cílem práce je zjistit názor učitelek mateřských škol na problematiku sociálních dovedností dětí předškolního věku. Teoretická část práce sumarizuje poznatky o sociálních dovednostech, školní zralosti a připravenosti dítěte předškolního věku. V empirické části jsou prezentovány výsledky kvalitativně orientovaného výzkumu. Data výzkumu byla získána prostřednictvím 6 polostukturovaných interview, které byly realizovány s učiteli mateřských škol. Analýzou a zpracováním interview byly zpracovány kategorie, které zachycují, že sociální oblast je pro vstup dítěte do základního vzdělávání jedna z nejdůležitějších oblastí při posuzování školní zralosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/48083
Date: 2019-10-04
Availability: Bez omezení
Department: Ústav školní pedagogiky
Discipline: Učitelství pro mateřské školy
Grade for thesis and defense: D 54615


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
rafajová_2020_dp.pdf 1.808Mb PDF View/Open None
rafajová_2020_op.docx 17.77Kb Unknown View/Open None
rafajová_2020_vp.docx 17.95Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account