Spolupráce učitele a asistenta pedagoga v mateřské škole

DSpace Repository

Language: English čeština 

Spolupráce učitele a asistenta pedagoga v mateřské škole

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vojtěšková, Gabriela
dc.contributor.author Horáková, Hana
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:54:35Z
dc.date.available 2021-07-26T10:54:35Z
dc.date.issued 2019-10-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/48087
dc.description.abstract Hlavním cílem bakalářské práce je zjistit, jaká je kvalita vzájemné spolupráce mezi učitelem a asistentem pedagoga v současné mateřské škole. Vymezuje možnosti přístupů k dětem při vzdělávání v mateřské škole, přičemž se zaměřuje zejména na děti se speciálními vzdělávacími potřebami. Autorka popisuje práva a povinnosti učitele a asistenta pedagoga v mateřské škole. Stěžejní část bakalářské práce je věnována reciproční komunikaci, působení a vztahům mezi těmito pracovními pozicemi v rámci mateřské školy. Výzkumným nástrojem kvantitativního šetření je zvolen dotazník, výzkumný soubor tvoří učitelé a asistenti pedagoga v mateřské škole.
dc.format 78 s. (144 296 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject dítě se speciálními vzdělávacími potřebami cs
dc.subject asistent pedagoga cs
dc.subject učitel mateřské školy cs
dc.subject spolupráce cs
dc.subject inkluze cs
dc.subject child with special educational needs en
dc.subject teaching assistant en
dc.subject kindergarten teacher en
dc.subject cooperation en
dc.subject inclusion en
dc.title Spolupráce učitele a asistenta pedagoga v mateřské škole
dc.title.alternative Cooperation the teacher with the asistent of the pedagog in nursery school
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Pokrivčáková, Silvia
dc.date.accepted 2020-08-31
dc.description.abstract-translated The main aim of this bachelor work is to find out the quality of the cooperation between the teacher and the teaching assistant in a kindergarten of today. The work defines the possibilities of approaches to children educated in the kindergarten and at the same time it focuses on children with special educational needs. The author of this work describes the rights and duties of the teacher and his/her assistant in the kindergarten. The key part of the work is dedicated to the reciprocal communication, action and relationships between these two working positions within the kindergarten. As a research tool for a quantitative survey, a questionnaire was chosen that was administered to teachers and teaching assistants in the kindergarten.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 54619
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2020-05-04


Files in this item

Files Size Format View Description
horáková_2020_dp.pdf 2.844Mb PDF View/Open None
horáková_2020_op.pdf 193.2Kb PDF View/Open None
horáková_2020_vp.docx 18.60Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account