dc.contributor.advisor |
Wiegerová, Adriana
|
|
dc.contributor.author |
Gottfried, Lucie
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:54:37Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:54:37Z |
|
dc.date.issued |
2019-10-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/48137
|
|
dc.description.abstract |
Předkládaná bakalářská práce je zaměřena na využití přírodovědných pokusů v prostředí mateřské školy. Cílem autorky je sumarizovat teoretické koncepty o možnosti zkvalitnění badatelsky orientovaného vzdělávání prostřednictvím přírodovědných pokusů. V souladu s těmito poznatky představuje sadu přírodovědných pokusů pro děti předškolního věku, kterou vytvořila, zrealizovala a ověřila ve vybrané mateřské škole. V závěru práce autorka celou sadu evaluovala a na základě toho zpracovala doporučení pro praxi mateřských škol. Zjistila, že mnohé pokusy je možné realizovat v prostředí mateřské školy. Nutnou podmínkou jejich využití je hledání adekvátních pedagogických strategií učitelem mateřské školy. |
|
dc.format |
154 s. (236 579 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
přírodovědné vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
badatelsky orientované vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
badatelské aktivity
|
cs |
dc.subject |
záhada v přírodovědném vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
přírodovědný pokus
|
cs |
dc.subject |
science education
|
en |
dc.subject |
inquiry-based science education
|
en |
dc.subject |
inquiry-based activities
|
en |
dc.subject |
mystery in science education
|
en |
dc.subject |
science experiment
|
en |
dc.title |
Využití pokusů v mateřské škole |
|
dc.title.alternative |
Utilization Experiments in a Kindergarten |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Trávníčková, Petra |
|
dc.date.accepted |
2020-08-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis is focused on the use of science experiments in kindergarten. The aim of the author is to summarize theoretical concepts about the possibility of improving research-oriented education through science experiments. In accordance with these findings, it represents a set of science experiments for preschool children, which the author created, implemented and verified in a selected kindergarten. At the end of the work, the author evaluated the whole set. On the basis of this evaluation recommendations for kindergarten practice were worked out. The author found that many experiments could be made in a kindergarten environment. However a necessary condition for their use is the search for appropriate pedagogical strategies by a kindergarten teacher. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
54680
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2020-05-04 |
|