dc.contributor.advisor |
Vaculčíková, Zuzana
|
|
dc.contributor.author |
Holubová, Tereza
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:54:38Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:54:38Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/48175
|
|
dc.description.abstract |
Tato práce se zabývá vytvořením projektu pro vybudování wellness centra ve vybraném hotelu. V teoretické části byly shrnuty základní pojmy získané literární rešerší na téma cestovní ruch, hotelnictví, wellness a také analytické metody, které byly posléze použity v analytické části. Data byla zpracována pomocí nástrojů marketingového mixu, SWOT analýzy, Porterova modelu 5 sil, PEST analýzy, dotazníkového šetření a rozhovoru s manažerem hotelu. Následně bylo provedeno vyhodnocení uvedených analýz, které byly podkladem pro vytvoření projektu. V práci bylo navrženo řešení, které umožňuje vybudování samotného wellness centra ve vybraném hotelu. Na základě zjištěných skutečností je možné zahájit výstavbu wellness centra. |
|
dc.format |
124 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
cestovní ruch
|
cs |
dc.subject |
hotel
|
cs |
dc.subject |
wellness centrum
|
cs |
dc.subject |
konkurenceschopnost
|
cs |
dc.subject |
balíčky
|
cs |
dc.subject |
Tourism
|
en |
dc.subject |
Hotel
|
en |
dc.subject |
Wellness Center
|
en |
dc.subject |
Competitiveness
|
en |
dc.subject |
Packages
|
en |
dc.title |
Projekt založení wellness centra ve vybraném hotelu |
|
dc.title.alternative |
Project of Establishing a Wellness Center in a Selected Hotel |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Novák, Petr |
|
dc.date.accepted |
2020-07-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis is focused on creating a project of building a wellness center in a selec-ted hotel. The theoretical part of the thesis summarized the basic concepts of main topics described in literary research, such as tourism, hospitality, wellness and analytical methods used in the analytical part. The datas were processed by using the instruments of marketing mix, SWOT analysis, Porter's model of 5 forces, PEST analysis, a questionnaire survey and an interview with the hotel manager. Subsequently, an evaluation of the above mentioned analyzes was performed and the result has become the base for creating the project. The thesis eventually proposed a solution, which offers the project of building the wellness center in a selected hotel to be actually applied. It was discovered, that based on the fin-dings, that it is possible to begin with a construction of a wellness center. |
|
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Podniková ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Business Administration |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
54734
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2020-06-16 |
|