Sebereflexe při studiu a praxi u studentů nelékařských zdravotnických oborů
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Plisková, Barbora
|
|
dc.contributor.author |
Zámečníková, Alena
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:54:40Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:54:40Z |
|
dc.date.issued |
2019-10-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/48222
|
|
dc.description.abstract |
Sebereflexe je významným aspektem pro studium a práci ve zdravotnictví. Bakalářská práce se zabývá sebereflexí u studentů nelékařských zdravotnických oborů. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část se skládá ze tří kapitol. V první kapitole jsou vymezeny pojmy týkající se sebereflexe, druhá kapitola se věnuje sebereflexi u studentů, třetí kapitola popisuje, jak lze rozvíjet sebereflexi v osobní rovině. Stěžejní oblastí praktické části je dotazníkové šetření a jeho vyhodnocení. Výsledky dotazníků jsou vyhodnoceny a zpracovány pomocí tabulek, grafů a komentářů. Respondenty byli zvoleni pouze studenti a studentky oboru Všeobecná sestra a Porodní asistentka. Hlavním cílem práce je analyzovat zkušenost studentů zdravotnických nelékařských oborů s reflektivní praxí během studia a při praxích ve zdravotnických zařízeních. Na základě analýzy dat bylo zjištěno, že respondenti mají obstojné teoretické znalosti o sebereflexi. |
|
dc.format |
80 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
sebereflexe
|
cs |
dc.subject |
nelékařský zdravotnický student
|
cs |
dc.subject |
supervize
|
cs |
dc.subject |
self-reflection
|
en |
dc.subject |
non-medical health care student
|
en |
dc.subject |
supervision
|
en |
dc.title |
Sebereflexe při studiu a praxi u studentů nelékařských zdravotnických oborů |
|
dc.title.alternative |
Self-Reflection during Study and Practice in Non-Medical Health Care Students |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vaško, Michaela |
|
dc.date.accepted |
2020-06-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
Self-reflection is an important aspect for studying and working in healthcare. This bachelor's thesis is focused on self-reflection of students of non-medical study specialisation. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part has three chapters. The first chapter defines the concepts related to self-reflection, the second chapter deals with self-reflection of students, the third chapter describes how self-reflection can be amplified on a personal level. The main area of the practical part is the questionnaire survey and its evaluation. The results of the questionnaires are evaluated and processed using tables, graphs and comments. Only students in the field of General nurse and Midwife were selected as respondents. The aim of the thesis is to analyse the experience of students of non-medical disciplines with reflective practice during their studies and internships in medical facilities. Based on the analysis of the data, it was found out that the respondents have a solid knowledge of self-reflection. |
|
dc.description.department |
Ústav zdravotnických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Všeobecná sestra |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
General Nursing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ošetřovatelství |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Nursing |
en |
dc.identifier.stag |
54784
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2020-06-01 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account