Implementace marketingového řízení do vybrané nemocnice

DSpace Repository

Language: English čeština 

Implementace marketingového řízení do vybrané nemocnice

Show full item record

No preview available
Title: Implementace marketingového řízení do vybrané nemocnice
Author: Dadáková, Jana
Advisor: Staňková, Pavla
Abstract: Tato diplomová práce je zaměřena na implementaci marketingového řízení ve vybrané nemocnici. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část rozebírá základní pojmy v oblastech zdravotnictví, marketingu, marketingu ve zdravotnictví a marketingového řízení ve zdravotnictví. V praktické části je pomocí PEST analýzy, Porterovy analýzy a SWOT analýzy zhodnocen celkový stav fungování nemocnice, její konkurenční fungování na trhu a dosavadní marketingové aktivity v nemocnici. Na základě zjištění je navrhnuta implementace marketingového řízení, která by měla zvýšit povědomí o nemocnici a upevnit její postavení na trhu zdravotnických zařízení. Realizovatelnost navrhovaných opatření je poté ověřena pomocí časové, nákladové a rizikové analýzy. Na základě navrhnutých skutečností je možné postupovat při implementaci marketingového řízení ve vybrané nemocnici.
URI: http://hdl.handle.net/10563/48373
Date: 2020-01-06
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management ve zdravotnictví
Grade for thesis and defense: B 54997


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
dadáková_2020_dp.pdf 4.691Mb PDF View/Open None
dadáková_2020_op.docx 23.55Kb Unknown View/Open None
dadáková_2020_vp.docx 25.28Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account