dc.contributor.advisor |
Šalenová, Eva
|
|
dc.contributor.author |
Hostašová, Anna
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:54:53Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:54:53Z |
|
dc.date.issued |
2019-10-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/48526
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou fenoménu influence a fenoménu YouTube. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část vysvětluje socializaci, jako celoživotní proces, poukazuje na člověka, jako jedince v sociálním prostoru, dále se zabývá online světem, přičemž zmiňuje online závislosti a influencer marketing, a nakonec samotný fenomén YouTube. Praktická část se zaměřuje na výzkumné šetření provedené prostřednictvím metody dotazníku. Výzkumné šetření vede ke zjištění četnosti sledování videí a preferenci typů videí, dále ke zjištění oblíbených youtuberů a motivů oblíbenosti, ke zjištění oblastí influence, také zájmu ohledně vlastní produkce videí a na závěr zjištění identifikace vysokoškolských studentů s influencery. |
|
dc.format |
76 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
influencer
|
cs |
dc.subject |
YouTube
|
cs |
dc.subject |
fenomén
|
cs |
dc.subject |
socializace
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
videa
|
cs |
dc.subject |
influencer
|
en |
dc.subject |
YouTube
|
en |
dc.subject |
phenomenon
|
en |
dc.subject |
socialization
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
videos
|
en |
dc.title |
Youtubeři a influenceři z pohledu studentů sociální pedagogiky |
|
dc.title.alternative |
Youtubers and Influencers from the Perspective of Social Pedagogy Students |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hladík, Jakub |
|
dc.date.accepted |
2020-08-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with the phenomenon of influence and the YouTube phenomenon. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part explains socialization, as a lifelong process, refers to a person as an individual in the social space, further deals with the online world, mentioning online addiction and influencer marketing, and finally the Very YouTube phenomenon. The practical part focuses on the research survey carried out through the questionnaire method. The research investigation leads to a finding of the frequency of video viewing and the preference of video types, to the identification of popular Youtubers and popularity motives, to the identification of influence areas, to the actual production of videos, and to conclude with the identification of college students with influencers. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
55188
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2020-06-10 |
|