Youtubeři a influenceři z pohledu studentů sociální pedagogiky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Youtubeři a influenceři z pohledu studentů sociální pedagogiky

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šalenová, Eva
dc.contributor.author Hostašová, Anna
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:54:53Z
dc.date.available 2021-07-26T10:54:53Z
dc.date.issued 2019-10-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/48526
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá problematikou fenoménu influence a fenoménu YouTube. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část vysvětluje socializaci, jako celoživotní proces, poukazuje na člověka, jako jedince v sociálním prostoru, dále se zabývá online světem, přičemž zmiňuje online závislosti a influencer marketing, a nakonec samotný fenomén YouTube. Praktická část se zaměřuje na výzkumné šetření provedené prostřednictvím metody dotazníku. Výzkumné šetření vede ke zjištění četnosti sledování videí a preferenci typů videí, dále ke zjištění oblíbených youtuberů a motivů oblíbenosti, ke zjištění oblastí influence, také zájmu ohledně vlastní produkce videí a na závěr zjištění identifikace vysokoškolských studentů s influencery.
dc.format 76 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject influencer cs
dc.subject YouTube cs
dc.subject fenomén cs
dc.subject socializace cs
dc.subject marketing cs
dc.subject videa cs
dc.subject influencer en
dc.subject YouTube en
dc.subject phenomenon en
dc.subject socialization en
dc.subject marketing en
dc.subject videos en
dc.title Youtubeři a influenceři z pohledu studentů sociální pedagogiky
dc.title.alternative Youtubers and Influencers from the Perspective of Social Pedagogy Students
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Hladík, Jakub
dc.date.accepted 2020-08-25
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with the phenomenon of influence and the YouTube phenomenon. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part explains socialization, as a lifelong process, refers to a person as an individual in the social space, further deals with the online world, mentioning online addiction and influencer marketing, and finally the Very YouTube phenomenon. The practical part focuses on the research survey carried out through the questionnaire method. The research investigation leads to a finding of the frequency of video viewing and the preference of video types, to the identification of popular Youtubers and popularity motives, to the identification of influence areas, to the actual production of videos, and to conclude with the identification of college students with influencers.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 55188
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2020-06-10


Files in this item

Files Size Format View Description
hostašová_2020_dp.pdf 2.247Mb PDF View/Open None
hostašová_2020_op.docx 23.69Kb Unknown View/Open None
hostašová_2020_vp.doc 52.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account