Inkluze na základní škole pohledem pedagogických pracovníků

DSpace Repository

Language: English čeština 

Inkluze na základní škole pohledem pedagogických pracovníků

Show simple item record

dc.contributor.advisor Skarupská, Helena
dc.contributor.author Klokočka, Jan
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:54:53Z
dc.date.available 2021-07-26T10:54:53Z
dc.date.issued 2019-10-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/48529
dc.description.abstract Bakalářská práce "Inkluze na základní škole pohledem pedagogických pracovníků" se dotýká tématu inkluze žáků se speciálními vzdělávacími potřebami mezi žáky intaktní. Cílem bylo zjistit, jaký mají pedagogičtí pracovníci na inkluzi pohled, a to s důrazem na porovnání pohledů učitelů a asistentů pedagoga. Data byla získána skrze dotazník rozeslaný na 250 základních škol. Respondentů bylo celkem 104 a výsledky ukazují, že učitelé se na inkluzi dívají více negativně nežli asistenti pedagoga. V závěru práce jsou formulována doporučení s cílem zefektivnit a lépe v budoucnosti zmapovat proces inkluze.
dc.format 49
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject inkluze cs
dc.subject integrace cs
dc.subject podpůrná opatření cs
dc.subject speciální vzdělávací potřeby cs
dc.subject škola cs
dc.subject inclusion en
dc.subject integration en
dc.subject supportive measures en
dc.subject special needs en
dc.subject school en
dc.title Inkluze na základní škole pohledem pedagogických pracovníků
dc.title.alternative Inclusion in elementary school as seen by pedagogical workers
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Staňková, Iva
dc.date.accepted 2020-08-25
dc.description.abstract-translated Bachelor's thesis "Inclusion in elementary school as seen by pedagogical workers" deals with the topic of inclusion of students with special needs among able-bodied students. The aim of this thesis is to find out how pedagogical workers look at inclusion, with the emphasis on comparison between the point of view of teachers and teaching assistants. The data were gained via a questionnaire that was sent to 250 elementary schools. There were 104 respondents in total and the results show that teachers look at inclusion more negatively than the teaching assistants. At the end of the thesis are formulated suggestions with the intention of making inclusion more effective and exploring the topic more in the future.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 55191
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2020-06-10


Files in this item

Files Size Format View Description
klokočka_2020_dp.pdf 2.049Mb PDF View/Open None
klokočka_2020_op.docx 18.12Kb Unknown View/Open None
klokočka_2020_vp.docx 15.67Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account