Nový podnikatelský záměr - Partyservis
Show full item record
No preview available
Title:
|
Nový podnikatelský záměr - Partyservis |
Author: |
Bartoníková, Martina
|
Advisor: |
Jurášková, Olga
|
Abstract:
|
Tato diplomová práce se zabývá teorií počátku podnikání a následně pak příprava uvedení do praxe. Konkrétně se jedná o přípravu podnikatelského plánu, který je určen pro potenci-álního investora nebo jiné k tomu určené instituce. Trh ve Zlínském kraji skýtá příležitost uvedení nové služby, která se zatím v tomto regionu nevyskytuje. Přesněji se jedná o agen-turu, která organizuje akce a eventy na klíč dle zadání klienta. Teorie k této problematice je rozsáhlá. Praktická část se zabývá průzkumem potenciálních zákazníků a konkrétními in-formacemi o trhu. Projektovou částí je kompletní podnikatelský plán. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/4884
|
Date:
|
2007-04-20 |
Availability:
|
Práce není přístupná |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
C
4889
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account