Analýza spokojenosti pracovníků ve firmě PODHORAN LUKOV a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza spokojenosti pracovníků ve firmě PODHORAN LUKOV a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Plšek, Petr
dc.contributor.author Kučera, Jiří
dc.date.accessioned 2010-07-16T06:32:01Z
dc.date.available 2010-07-16T06:32:01Z
dc.date.issued 2006-12-08
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/4886
dc.description.abstract Cílem mé bakalářské práce bylo provést analýzu spokojenosti pracovníků ve firmě PODHORAN LUKOV a.s. Teoretická část se obecně zabývá firemní kulturou, průzkumem spokojenosti zaměstnanců a tvorbou dotazníků. Praktická část zahrnuje popis firmy, analýzu pracovní spokojenosti jejich zaměstnanců, závěr a doporučení vyplývající z této analýzy. Na základě analýzy byl sestaven profil typického představitele všech respondentů. cs
dc.format 54 s., 4 s. dotazník přiloh. cs
dc.format.extent 966096 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject firemní kultura cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject respondent cs
dc.subject pracovní spokojenost cs
dc.subject company culture en
dc.subject questionnaire en
dc.subject respondent en
dc.subject job satisfaction en
dc.title Analýza spokojenosti pracovníků ve firmě PODHORAN LUKOV a.s. cs
dc.title.alternative Analysis of employees satisfaction in PODHORAN LUKOV plc. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee
dc.date.accepted 2007-01-16
dc.description.abstract-translated The goal of my Bachelor thesis was to realize analysis of employees satisfaction in PODHORAN LUKOV plc. The theoretical part discuss generally company culture, employees satisfaction research and creating questionnaire. The practical part includes description of the company, analysis of its employees satisfaction, conclusion and recommendation resulting from the analysis. On the basis of the analysis was drafted out a profile of the typical representative of all respondents. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 4696
dc.date.assigned 2006-10-06
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
kučera_2007_bp.pdf 943.4Kb PDF View/Open
kučera_2007_vp.doc 50.5Kb Microsoft Word View/Open
kučera_2007_op.doc 42.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account