Analýza konkurence ve vybrané firmě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza konkurence ve vybrané firmě

Show simple item record

dc.contributor.advisor Tomancová, Lucie
dc.contributor.author Cmielová, Kristýna
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:57:48Z
dc.date.available 2021-07-26T10:57:48Z
dc.date.issued 2020-01-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/48877
dc.description.abstract Hlavním cílem bakalářské práce je analýza konkurence ve vybrané firmě. Tato práce se skládá ze dvou částí. V teoretické části jsou definovány základní pojmy týkající se konkurence, konkurenceschopnosti a situační analýzy. V praktické části jsou aplikovány teoretické poznatky na vybranou společnost a zpracovány marketingové analýzy jako je PEST analýza, SWOT analýza, McKinseyho model 7S a benchmarking. V závěru práce jsou vytvořeny návrhy a doporučení vedoucí ke zlepšení současného konkurenčního postavení vybrané společnosti na trhu.
dc.format 80 s.,17 s.příl.(128 255 zn.)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject konkurence cs
dc.subject konkurenceschopnost cs
dc.subject strategie cs
dc.subject PEST analýza cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject McKinseyho model 7S cs
dc.subject benchmarking cs
dc.subject Competition en
dc.subject Competitiveness en
dc.subject Strategy en
dc.subject PEST analysis en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject McKinsey model 7S en
dc.subject Benchmarking en
dc.title Analýza konkurence ve vybrané firmě
dc.title.alternative Analysis of Competition in the Selected Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Janíčková, Petra
dc.date.accepted 2020-07-13
dc.description.abstract-translated The main goal of my bachelor thesis is the analysis of competition in the selected company. This work consists of two sections. The theoretical part defines the basic terms related to competition, competitiveness and situation analysis. The practical part focuses on applied theoretical knowledge on the selected company and processed marketing analysis such as PEST analysis, SWOT analysis, McKinsey model 7S and benchmarking. In conclusion, there are suggestions and recommendations for improvement of the current competitive status of the selected company in the market.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 55684
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2020-05-30


Files in this item

Files Size Format View Description
cmielová_2020_dp.pdf 2.208Mb PDF View/Open None
cmielová_2020_op.pdf 245.0Kb PDF View/Open None
cmielová_2020_vp.docx 35.80Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account