Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Tomancová, Lucie
|
|
dc.contributor.author |
Kanyzová, Charlotte
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:57:49Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:57:49Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/48886
|
|
dc.description.abstract |
Cílem mé bakalářské práce je zjištění stávající marketingové komunikace vybrané neziskové organizace a následné podání návrhu na její zlepšení. Práce je rozčleněna na dvě dílčí části - teoretickou a praktickou část. V první části je definován neziskový sektor, marketingová komunikace a její části. Následuje charakteristika a postupy marketingového výzkumu. V praktické části jsou provedeny analýzy na zjištění marketingové komunikace pomocí mar- ketingového výzkumu. Výzkum je vytvořen na základě výsledků dotazníkového šetření na cílové skupině. V poslední kapitole jsou vyhodnoceny výsledky dotazníku a vyjmenovány jednotlivé návrhy a doporučení pro zlepšení, které budou využity v praxi. |
|
dc.format |
99 s. (135 957 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
nezisková organizace
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
dotazníkové šetření
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
Nonprofit Organization
|
en |
dc.subject |
Marketing Communication
|
en |
dc.subject |
Questionnaire
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.title |
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace |
|
dc.title.alternative |
Marketing Communication of Selected Non-profit Organization |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Scharfová, Ivana |
|
dc.date.accepted |
2020-07-13 |
|
dc.description.abstract-translated |
My bachelor's thesis aim is to find out the current marketing communication of a selected non-profit organization and then sudmit a proposal for its improvement. The work is divided into two parts - theoretical and practical part. The first part defines the non-profit sector, marketing communication and its parts. The following are the characteristics and procedures of marketing research. In the practical part, analyzes are performed to deremine marketing communication using marketing research. The research is presented based on the results of a questionnaire survey on the target group. In the last chapter, the results of the questionnaire are evaluated and individual suggestions and recommendations for improvement are listed, which will be used in practice. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
55695
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2020-05-30 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account