Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace

Show simple item record

dc.contributor.advisor Tomancová, Lucie
dc.contributor.author Kanyzová, Charlotte
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:57:49Z
dc.date.available 2021-07-26T10:57:49Z
dc.date.issued 2020-01-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/48886
dc.description.abstract Cílem mé bakalářské práce je zjištění stávající marketingové komunikace vybrané neziskové organizace a následné podání návrhu na její zlepšení. Práce je rozčleněna na dvě dílčí části - teoretickou a praktickou část. V první části je definován neziskový sektor, marketingová komunikace a její části. Následuje charakteristika a postupy marketingového výzkumu. V praktické části jsou provedeny analýzy na zjištění marketingové komunikace pomocí mar- ketingového výzkumu. Výzkum je vytvořen na základě výsledků dotazníkového šetření na cílové skupině. V poslední kapitole jsou vyhodnoceny výsledky dotazníku a vyjmenovány jednotlivé návrhy a doporučení pro zlepšení, které budou využity v praxi.
dc.format 99 s. (135 957 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject nezisková organizace cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject dotazníkové šetření cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject Nonprofit Organization en
dc.subject Marketing Communication en
dc.subject Questionnaire en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
dc.title.alternative Marketing Communication of Selected Non-profit Organization
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Scharfová, Ivana
dc.date.accepted 2020-07-13
dc.description.abstract-translated My bachelor's thesis aim is to find out the current marketing communication of a selected non-profit organization and then sudmit a proposal for its improvement. The work is divided into two parts - theoretical and practical part. The first part defines the non-profit sector, marketing communication and its parts. The following are the characteristics and procedures of marketing research. In the practical part, analyzes are performed to deremine marketing communication using marketing research. The research is presented based on the results of a questionnaire survey on the target group. In the last chapter, the results of the questionnaire are evaluated and individual suggestions and recommendations for improvement are listed, which will be used in practice.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 55695
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2020-05-30


Files in this item

Files Size Format View Description
kanyzová_2020_dp.pdf 3.249Mb PDF View/Open None
kanyzová_2020_op.doc 77.5Kb Unknown View/Open None
kanyzová_2020_vp.docx 36.01Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account