Analýza komunikačního mixu ve vybrané společnosti
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Bartók, Ottó
|
|
dc.contributor.author |
Molková, Silvie
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:57:49Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:57:49Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/48894
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá analýzou komunikačního mixu ve vybrané společnosti. Teoretická část obsahuje vymezení pojmu marketing a marketingové komunikace. Dále byla vypracována teoretická východiska pro zpracování praktické části. Dále je krátce popsána vybraná společnost. Cílem praktické části práce byla analýza komunikačního mixu. Praktická část obsahuje PESTE analýzu, Porterovu analýzu pěti konkurenčních sil a SWOT analýzu. Je analyzován komunikační mix společnosti a proveden benchmarking. Dle vyhodnocení provedených analýz jsou navržena doporučení vedoucí ke zvýšení výkonnosti komunikačního mixu. |
|
dc.format |
54 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
PESTE analýza
|
cs |
dc.subject |
benchmarking
|
cs |
dc.subject |
Porterova analýza
|
cs |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
Marketing Communication
|
en |
dc.subject |
Marketing Mix
|
en |
dc.subject |
Communications Mix
|
en |
dc.subject |
the SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
the PESTE analysis
|
en |
dc.subject |
benchmarking
|
en |
dc.subject |
Porter's Five Forces analysis
|
en |
dc.title |
Analýza komunikačního mixu ve vybrané společnosti |
|
dc.title.alternative |
Communication Mix Analysis in the Selected Company |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Červenka, Tomáš |
|
dc.date.accepted |
2020-07-13 |
|
dc.description.abstract-translated |
Bachelor thesis deals with the communication mix analysis in the selected company. The theoretical part is focused on the definition of the marketing and marketing communications. Than were also described theoretical basis to process the practical part. Basic information about the selected company is defined. The aim of the practical part of the bachelor thesis was analysis of the current state of the communication mix. The practical part includes the PESTE analysis, the Porter's Five Forces analysis and also the SWOT analysis. The practical part is focuses on the analysis of the communication mix in the selected company and the benchmarking. On the basis of the evaluation of analysis are designed recommendations to improve performance of the communications mix. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
55703
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2020-05-30 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account