Analýza vlivu značení potravinářských produktů na chování zákazníků
Show full item record
No preview available
Title:
|
Analýza vlivu značení potravinářských produktů na chování zákazníků |
Author: |
Pochobradská, Kateřina
|
Advisor: |
Chovancová, Miloslava
|
Abstract:
|
Bakalářská práce se zabývá vlivem značení potravinářských produktů na chování zákazníka. Práce má dvě části: teoretickou a praktickou. Teoretická část je zaměřena na chování spotřebitele (modely, ovlivňující faktory a rozhodovací proces) a označování potravin (potravinářskou legislativu a značky kvality). Na začátku praktické části byla stanovena výzkumná otázka, zda označení produktů ovlivňuje nákup potravin. Tato otázka byla zkoumána pomocí dvou výzkumů: kvantitativního a kvalitativního. Kvalitativní výzkum byl zpracován pomocí analýzy dotazníkového šetření, na jehož základě byly stanoveny hypotézy, jejichž pravdivost byla následně ověřena. Tohoto dotazníku se účastnilo 352 respondentů, z toho 294 dotazovaných bylo žen (84 %) a 58 mužů (16 %). Kvalitativní výzkum byl proveden pomocí 8 polostrukturovaných rozhovorů, kterých se účastnil alespoň jeden zástupce z každé ekonomické skupiny. Cílem této práce je navrhnout doporučení pro producenty k lepšímu označení výrobků za účelem zvýšení prodeje na českém trhu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/48905
|
Date:
|
2020-01-06 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a ekonomika |
Grade for thesis and defense:
|
A
55714
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account