Analýza kvality poskytovaných služeb hotelu Beta
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Tesařová, Dominika
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:57:50Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:57:50Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/48912
|
|
dc.description.abstract |
Hlavním cílem bakalařské práce je analýza poskytovaných služeb hotelu Beta. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je popsán marketing, marketing služeb, cestovního ruchu a hotelových služeb. Praktická část je zameřena přímo na hotel Beta. Je provedena analýza hotelu pomocí SWOT analýzy, PESTE analýzy a Porterovy analýzy pěti konkurenčních sil. Dílčí částí je dotazníkové šetření zaměřené na výzkum současné kvality poskytovaných služeb hotelu Beta. Výsledky dotazníkového šetření jsou podkladem pro další doporučení a návrhy pro zvýšení kvality poskytovaných služeb. Mezi hlavní doporučení patří zavedení platebního terminálu či vytvoření samostatné recepce. Doporučení byla podrobena časové, nákladové a rizikové analýze. |
|
dc.format |
71 s. (67 669 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing služeb
|
cs |
dc.subject |
hotelové služby
|
cs |
dc.subject |
marketing cestovního ruchu
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
hotel
|
cs |
dc.subject |
host
|
cs |
dc.subject |
services marketing
|
en |
dc.subject |
hotel services
|
en |
dc.subject |
tourism marketing
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
hotel
|
en |
dc.subject |
guest
|
en |
dc.title |
Analýza kvality poskytovaných služeb hotelu Beta |
|
dc.title.alternative |
Analysis of Provided Services of Hotel Beta |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Ježíková, Jana |
|
dc.date.accepted |
2020-07-13 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main goal of this bachelor thesis is the analysis of services provided at the hotel Beta. It is divided into a theoretical and empirical part. The theoretical part generally describes marketing of tourism and hotel services. The empirical part is focused on the implementation of marketing at the hotel Beta and provides a detailed examination by using the SWOT analysis, PESTEL analysis and Porter's five forces analysis. The second practical part consists of the evaluation of a questionnaire on the current quality of the provided services at the hotel Beta. These results are the basis for further recommendations and proposals on improving the quality of the services provided. The main recommendations include the creating of a payment terminal or the creation of a separate reception. The recommendations were subjected to time, cost and risk analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
55724
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2020-05-30 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account