Analýza sociálních sítí ve vybrané společnosti
Show full item record
No preview available
Title:
|
Analýza sociálních sítí ve vybrané společnosti |
Author: |
Jandová, Kateřina
|
Advisor: |
Vaněk, Miloslav
|
Abstract:
|
Bakalářská práce pojednává o provedení analýzy sociálních sítích ve vybrané společnosti. Rozdělení této práce je na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřována na obecný online marketing a jeho podrobnější rozdělení, dále na sociální sítě, možnosti využití sociálních sítích na marketingové účely a GDPR. V praktické části je provedena analýza sociálních sítí vybrané společnosti, ve které faktický stav je porovnán s teoretickými poznatky, porovnávání s konkurencí a dotazníkové šetření, které se týká telekomunikačních a sociálních sítí. Na závěr je uvedena i patřičná doporučení pro analyzovanou firmu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/48972
|
Date:
|
2020-01-06 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a ekonomika |
Grade for thesis and defense:
|
E
55811
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account