Analýza sociálních sítí ve vybrané společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza sociálních sítí ve vybrané společnosti

Show full item record

No preview available
Title: Analýza sociálních sítí ve vybrané společnosti
Author: Jandová, Kateřina
Advisor: Vaněk, Miloslav
Abstract: Bakalářská práce pojednává o provedení analýzy sociálních sítích ve vybrané společnosti. Rozdělení této práce je na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřována na obecný online marketing a jeho podrobnější rozdělení, dále na sociální sítě, možnosti využití sociálních sítích na marketingové účely a GDPR. V praktické části je provedena analýza sociálních sítí vybrané společnosti, ve které faktický stav je porovnán s teoretickými poznatky, porovnávání s konkurencí a dotazníkové šetření, které se týká telekomunikačních a sociálních sítí. Na závěr je uvedena i patřičná doporučení pro analyzovanou firmu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/48972
Date: 2020-01-06
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: E 55811


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
jandová_2020_dp.pdf 3.812Mb PDF View/Open None
jandová_2020_op.docx 22.84Kb Unknown View/Open None
jandová_2020_vp.docx 22.75Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account