The Advantages and Disadvantages of Bilingual Language Development

DSpace Repository

Language: English čeština 

The Advantages and Disadvantages of Bilingual Language Development

Show simple item record

dc.contributor.advisor Inselseth, Jana
dc.contributor.author Součková, Anna
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:00Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:00Z
dc.date.issued 2019-11-08
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49143
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá výhodami a nevýhodami dvojjazyčného vývoje a je rozdělena do dvou hlavních částí. Teoretická část se soustředí na vymezení pojmu bilingvismus, dětský bilingvismus a popisuje systém osvojování jazyka dětmi, které vyrůstají v dvojjazyčném prostředí. Nadále se tato práce zabývá specifickými výhodami a nevýhodami souvisejícími s dvojjazyčným vývojem u dětí. Cílem praktické části bylo pomocí kvalitativních rozhovorů s rodiči dětí z dvojjazyčných rodin zjistit, jaké přínosy či problémy může dvojjazyčný vývoj přinést v praxi.
dc.format 48 s.
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject bilingvní dítě cs
dc.subject bilingvní rodina cs
dc.subject bilingvismus cs
dc.subject dvojjazyčnost cs
dc.subject dvojjazyčné prostředí cs
dc.subject mateřský jazyk cs
dc.subject nevýhody cs
dc.subject osvojování jazyka cs
dc.subject výhody cs
dc.subject bilingual child en
dc.subject bilingual family en
dc.subject bilingualism en
dc.subject bilingual environment en
dc.subject native language en
dc.subject advantages en
dc.subject disadvantages en
dc.subject language acquisition en
dc.title The Advantages and Disadvantages of Bilingual Language Development
dc.title.alternative The Advantages and Disadvantages of Bilingual Language Development
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kráľová, Zdena
dc.date.accepted 2020-06-12
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with the advantages and disadvantages of bilingual language development and it is divided in two parts. The theoretical part focuses on defining the term bilingualism, child bilingualism and it describes how children raised in bilingual environment acquire language(s). Finally, the thesis describes specific advantages and disadvantages associated with bilingual language development. The aim of the analysis was to use qualitative interviews with parents from bilingual families to find out what benefits or issues can result from the language development of bilingual children.
dc.description.department Ústav moderních jazyků a literatur
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-discipline English for Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Filologie cs
dc.thesis.degree-program Philology en
dc.identifier.stag 56283
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2020-05-11


Files in this item

Files Size Format View Description
součková_2020_dp.pdf 1.522Mb PDF View/Open None
součková_2020_op.doc 44Kb Unknown View/Open None
součková_2020_vp.doc 51Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account