Komunikace Moment Česká republika o.p.s
Show full item record
No preview available
Title:
|
Komunikace Moment Česká republika o.p.s |
Author: |
Kubíčková, Bára
|
Advisor: |
Soukalová, Radomila
|
Abstract:
|
Diplomová práce se zabývá povědomím o konkrétní značce secondhandů s názvem Moment Česká republika, o.p.s. Cílem práce je zjistit, jaká je obeznámenost veřejnosti o neziskové organizaci Moment Česká republika, o.p.s. v kontinuitě s problematikou současné formy komunikace. Teoretická část se zabývá nestátním neziskovým sektorem, nestátními neziskovými organizacemi a jejich typologií, vymezením pojmů charity shops, značka a současně také specifiky marketingového a komunikačního mixu. Praktická část obsahuje analýzu konkurence, SWOT analýzu, realizaci kvalitativního výzkumu s ředitelkou Moment Česká republika, o.p.s. a také kvantitativní výzkum vedoucí ke zodpovězení výzkumných otázek a tvořící podklad k projektové části práce. V projektové části je předložen návrh komunikační strategie, jejímž cílem je zlepšení současné formy komunikace odrážející se ve zvýšení povědomí o neziskové organizaci Moment Česká republika, o.p.s. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/49229
|
Date:
|
2020-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
56415
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account