Strategické budování a řízení značky
Show full item record
No preview available
Title:
|
Strategické budování a řízení značky |
Author: |
Stuchlíková, Tereza
|
Advisor: |
Káčerková, Eliška
|
Abstract:
|
Diplomová práce se zabývá strategickým řízením značky se zaměřením na obor stavebnictví. Teoretická část vymezuje pojmy z oblasti značky a jejího budování. Dále se věnuje jednotlivým přístupům ke strategickému řízení značky a objasňuje marketingová specifika stavebnictví. Praktická část představuje společnost Rudolf ekodomy a zahrnuje především dílčí analýzy a šetření. Na základě výsledků praktické části je ve třetí části práce navržen projekt strategie budování značky Rudolf ekodomy. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/49242
|
Date:
|
2020-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
56433
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account