Navržení nového produktu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Káčerková, Eliška
|
|
dc.contributor.author |
Šubová, Lenka
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:58:04Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:58:04Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/49244
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce za zabývá tvorbou značky a navržením nového produktu v oblasti papírenského zboží. Teoretická část se věnuje značce, jejímu definování, strategickému plánování firmy a marketingovému mixu nového produktu. Na konci této části je popsána metodika práce, zvolený výzkum, jeho cíle a jsou stanoveny výzkumné otázky. Praktická část popisuje nově vzniklou značku Chicha, její nastavení a směřování. Také je zde proveden a vyhodnocen výzkum a jsou zodpovězeny výzkumné otázky. Závěrečná projektová část obsahuje navržení nového produktu na základě provedeného šetření. Hlavní pozornost je věnována produktu a jeho cenotvorbě, zmíněny jsou ale všechny nástroje marketingového mixu a možnosti rozvoje produktu i značky do budoucna. |
|
dc.format |
136 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
brand
|
cs |
dc.subject |
brandbuilding
|
cs |
dc.subject |
strategické plánování
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
produkt
|
cs |
dc.subject |
cenotvorba
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
brand
|
en |
dc.subject |
brandbuilding
|
en |
dc.subject |
strategic planning
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
product
|
en |
dc.subject |
pricing
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.title |
Navržení nového produktu |
|
dc.title.alternative |
Draft of the New Product |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bačuvčík, Radim |
|
dc.date.accepted |
2020-09-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis deals with the creation of a brand and the design of a new product in the field of stationery. The theoretical part deals with the brand, its definition, strategic planning of the company and the marketing mix of the new product. At the end of this part, the methodology of the work, the chosen research, its goals and research questions are described. The practical part describes the newly created brand Chicha, its adjustment and direction. Research is also conducted and evaluated here, and research questions are answered. The final project part contains the design of the new product based on the investigation. The main attention is paid to the product and its pricing, but all the tools of the marketing mix and the possibilities of the product, as well as brand development in the future, are mentioned. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
56435
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2020-08-10 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account