Firemní kultura a její proměna v konkrétní organizaci
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Šviráková, Eva
|
|
dc.contributor.author |
Bajger, Joanna
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:58:04Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:58:04Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/49256
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá tématem firemní kultury a její případnou změnou. Cílem diplomové práce je navrhnout doporučení směřující ke změně firemní kultury vybraného podniku. Teoretická část práce popisuje firemní kulturu z obecného hlediska, její základní rysy a prvky. V praktické části je analyzován provedený výzkum, který byl založen na dotazníkovém šetření v konkrétní společnosti. Tato kombinace pomohla k lepšímu pochopení a vysvětlení zkoumaného problému, na jejichž základě byl vytvořen projekt pro změnu firemní kultury. |
|
dc.format |
97 s. (108 311 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
firemní kultura
|
cs |
dc.subject |
firemní prostředí
|
cs |
dc.subject |
prvky firemní kultury
|
cs |
dc.subject |
koncepce změny
|
cs |
dc.subject |
Design Thinking
|
cs |
dc.subject |
Corporate culture
|
en |
dc.subject |
corporate environment
|
en |
dc.subject |
elements of corporate culture
|
en |
dc.subject |
concept of change. Design Thinking
|
en |
dc.title |
Firemní kultura a její proměna v konkrétní organizaci |
|
dc.title.alternative |
Company Culture and its Transformation in a Specific Organization |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kotyzová, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2020-09-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis deals with the topic of corporate culture and its possible change. The diploma thesis aims to propose recommendations aimed at changing the corporate culture of the selected company. The theoretical part describes the corporate culture in general, its basic features and elements. The practical part analyzes the research, which was based on a questionnaire survey in a particular company. This combination helped to better understand and explain the researched problem, on the basis of which a project was created to change the corporate culture. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
56470
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2020-08-10 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account