Firemní kultura a její proměna v konkrétní organizaci

DSpace Repository

Language: English čeština 

Firemní kultura a její proměna v konkrétní organizaci

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šviráková, Eva
dc.contributor.author Bajger, Joanna
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:04Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:04Z
dc.date.issued 2020-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49256
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá tématem firemní kultury a její případnou změnou. Cílem diplomové práce je navrhnout doporučení směřující ke změně firemní kultury vybraného podniku. Teoretická část práce popisuje firemní kulturu z obecného hlediska, její základní rysy a prvky. V praktické části je analyzován provedený výzkum, který byl založen na dotazníkovém šetření v konkrétní společnosti. Tato kombinace pomohla k lepšímu pochopení a vysvětlení zkoumaného problému, na jejichž základě byl vytvořen projekt pro změnu firemní kultury.
dc.format 97 s. (108 311 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject firemní kultura cs
dc.subject firemní prostředí cs
dc.subject prvky firemní kultury cs
dc.subject koncepce změny cs
dc.subject Design Thinking cs
dc.subject Corporate culture en
dc.subject corporate environment en
dc.subject elements of corporate culture en
dc.subject concept of change. Design Thinking en
dc.title Firemní kultura a její proměna v konkrétní organizaci
dc.title.alternative Company Culture and its Transformation in a Specific Organization
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kotyzová, Pavla
dc.date.accepted 2020-09-03
dc.description.abstract-translated The diploma thesis deals with the topic of corporate culture and its possible change. The diploma thesis aims to propose recommendations aimed at changing the corporate culture of the selected company. The theoretical part describes the corporate culture in general, its basic features and elements. The practical part analyzes the research, which was based on a questionnaire survey in a particular company. This combination helped to better understand and explain the researched problem, on the basis of which a project was created to change the corporate culture.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 56470
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2020-08-10


Files in this item

Files Size Format View Description
bajger_2020_dp.pdf 2.632Mb PDF View/Open None
bajger_2020_op.doc 153.5Kb Unknown View/Open None
bajger_2020_vp.doc 137.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account