Využití ambientních médií v marketingové komunikaci
Show full item record
No preview available
Title:
|
Využití ambientních médií v marketingové komunikaci |
Author: |
Hodný, Marek
|
Advisor: |
Šula, Tomáš
|
Abstract:
|
Tato diplomová práce se zabývá ambientními médii, inovativními nosiči reklamních sdělení, které účinně slouží novým a moderním formám marketingové komunikace. Záměr práce spočívá především v identifikaci jejich pozice, významu a potenciálu v rámci Českého reklamního trhu. V teoretické části práce jsou vysvětleny základní pojmy vztahující se k tématu. Dále je v teoretické části popsána situace ambientních médií v kontextu Českého reklamního trhu s konkrétními příklady realizovaných kampaní. Jsou zde také uvedeny příklady realizovaných kampaní. V praktické části práce je proveden marketingový výzkum, který sleduje vnímání ambientních médií v porovnání s těmi klasickými. Finální projektová část potom obsahuje vlastní návrh ambientní komunikace. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/49264
|
Date:
|
2020-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
C
56481
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account