Komunikační kampaň Centra Zdravé Já se zaměřením na Zero Waste
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Harantová, Lenka
|
|
dc.contributor.author |
Jurčová, Lucie
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:58:05Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:58:05Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/49270
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se věnuje tvorbě komunikační kampaně pro instituci Centrum Zdravé Já, se zaměřením na životní styl Zero waste. V teoretické části práce jsou vymezeny pojmy týkající se marketingové komunikace, sociálního marketingu, společenské odpovědnosti firem, Zero waste a marketingového výzkumu. Rovněž je zde stanovena metodika práce a výzkumné otázky. Praktická část se věnuje popisu centra Zdravé Já a jeho současné marketingové komunikace, zaznamenává průběh kvantitativního a následně také kvalitativního výzkumu. V rámci projektové části práce je vytvořen návrh komunikační kampaně, jehož jedna část je zaměřena na zdokonalení současné marketingové komunikace centra a druhá část na osvětu filosofie Zero waste ve zvoleném regionu. Tento projekt bude podroben nákladové, časové a rizikové analýze. |
|
dc.format |
90 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
zero waste
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
sociální marketing
|
cs |
dc.subject |
komunikační kampaň
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
zero waste
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
social marketing
|
en |
dc.subject |
communication campaign
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.title |
Komunikační kampaň Centra Zdravé Já se zaměřením na Zero Waste |
|
dc.title.alternative |
Communication Campaign of the Centrum Zdravé Já Focused on Zero Waste |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šikl-Burešová, Eva |
|
dc.date.accepted |
2020-09-02 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis deals with the creation of communication campaign for institucion Centre Zdravá Já with focus on Zero Waste lifestyle. The theoretical part of thesis defines terms related to marketing communication, social marketing, corporate social responsibility, Zero Waste and marketing research. Also methodology and research questions are defined in this part. The practical part describes centre Zdravé Já and his current marketing communication and records the proces of quantitative and qualitative research. Within the project part the design of a communication campaign is created. This campaign contains of one part devoted to improvement of current marketing communication of the centre and the second part that deals with Zero Waste philosophy enlightment in elected region. The project will be subjected to a cost, time and risk analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
56488
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2020-08-10 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account