Komunikační kampaň Centra Zdravé Já se zaměřením na Zero Waste

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační kampaň Centra Zdravé Já se zaměřením na Zero Waste

Show simple item record

dc.contributor.advisor Harantová, Lenka
dc.contributor.author Jurčová, Lucie
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:05Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:05Z
dc.date.issued 2020-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49270
dc.description.abstract Tato diplomová práce se věnuje tvorbě komunikační kampaně pro instituci Centrum Zdravé Já, se zaměřením na životní styl Zero waste. V teoretické části práce jsou vymezeny pojmy týkající se marketingové komunikace, sociálního marketingu, společenské odpovědnosti firem, Zero waste a marketingového výzkumu. Rovněž je zde stanovena metodika práce a výzkumné otázky. Praktická část se věnuje popisu centra Zdravé Já a jeho současné marketingové komunikace, zaznamenává průběh kvantitativního a následně také kvalitativního výzkumu. V rámci projektové části práce je vytvořen návrh komunikační kampaně, jehož jedna část je zaměřena na zdokonalení současné marketingové komunikace centra a druhá část na osvětu filosofie Zero waste ve zvoleném regionu. Tento projekt bude podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
dc.format 90 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject zero waste cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject sociální marketing cs
dc.subject komunikační kampaň cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject zero waste en
dc.subject marketing communication en
dc.subject social marketing en
dc.subject communication campaign en
dc.subject marketing research en
dc.title Komunikační kampaň Centra Zdravé Já se zaměřením na Zero Waste
dc.title.alternative Communication Campaign of the Centrum Zdravé Já Focused on Zero Waste
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Šikl-Burešová, Eva
dc.date.accepted 2020-09-02
dc.description.abstract-translated This diploma thesis deals with the creation of communication campaign for institucion Centre Zdravá Já with focus on Zero Waste lifestyle. The theoretical part of thesis defines terms related to marketing communication, social marketing, corporate social responsibility, Zero Waste and marketing research. Also methodology and research questions are defined in this part. The practical part describes centre Zdravé Já and his current marketing communication and records the proces of quantitative and qualitative research. Within the project part the design of a communication campaign is created. This campaign contains of one part devoted to improvement of current marketing communication of the centre and the second part that deals with Zero Waste philosophy enlightment in elected region. The project will be subjected to a cost, time and risk analysis.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 56488
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2020-08-10


Files in this item

Files Size Format View Description
jurčová_2020_dp.pdf 2.815Mb PDF View/Open None
jurčová_2020_op.doc 229.5Kb Unknown View/Open None
jurčová_2020_vp.doc 151.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account