Komunikační plán internetového knihkupectví k vybrané cílové skupině
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Urbanová, Aneta
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:58:06Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:58:06Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/49284
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce nabízí komunikační strategii online komunikace internetového knih-kupectví, k jejíž sestavení je třeba zjistit spokojenost s dosavadní komunikací a navrhnout případné změny. Práce shrnuje teoretické poznatky, jak se dá firma působící na knižním trhu propagovat v rámci online platforem sociálních sítí, blogu a webové prezentace. Dále přináší informace o současném knižním trhu. Praktická část představuje vybranou značku knihkupectví a její současnou komunikaci. Na základě dat získaných z kvantitativního a kvalitativního výzkumu předkládá výsledky, jak je cílová skupina spokojena s dosavadní komunikací a kde vidí rezervy a potenciál k vylepšení v rámci prezentace značky na kniž-ním trhu. Projektová část nabízí komunikační strategii k propagaci nového knižního titulu. |
|
dc.format |
84 s. (129 704 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Spokojenost zákazníka
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
online marketing
|
cs |
dc.subject |
komunikace na sociál-ních sítích
|
cs |
dc.subject |
newsletter
|
cs |
dc.subject |
online komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační kampaň
|
cs |
dc.subject |
projekt
|
cs |
dc.subject |
Facebook
|
cs |
dc.subject |
In-stagram
|
cs |
dc.subject |
Twitter
|
cs |
dc.subject |
web
|
cs |
dc.subject |
blog
|
cs |
dc.subject |
knihy
|
cs |
dc.subject |
knižní trh
|
cs |
dc.subject |
Martinus
|
cs |
dc.subject |
Customer satisfaction
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
online marketing
|
en |
dc.subject |
social media communi-cation
|
en |
dc.subject |
newsletter
|
en |
dc.subject |
online communication
|
en |
dc.subject |
communication campaign
|
en |
dc.subject |
project
|
en |
dc.subject |
Facebook
|
en |
dc.subject |
Instagram
|
en |
dc.subject |
Twitter
|
en |
dc.subject |
web
|
en |
dc.subject |
blog
|
en |
dc.subject |
books
|
en |
dc.subject |
book market
|
en |
dc.subject |
Martinus
|
en |
dc.title |
Komunikační plán internetového knihkupectví k vybrané cílové skupině |
|
dc.title.alternative |
Communication Plan of Internet Bookstore to Selected Target Group |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Navrátilová, Svatava |
|
dc.date.accepted |
2020-09-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis proposes communication strategy for online communication of the online bookshop. It is necessary to conduct a research regarding the contentment of the current communication in order to form the plan and to propose suggestions for changes. The thesis summarizes the theoretical knowledge of how a company operating in the book market can be promoted at online platforms as a social networks, blog and web presenta-tion. It also brings information about the current book market. The practical part presents a selected brand of bookshop and its current communication. Based on data obtained from quantitative and qualitative research, it presents the results of how the target group is satis-fied with the current communication and where they see reserves and potential for improvement in the presentation of the brand on the book market. The project part offers a communica-tion strategy how to promote the new book title. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
56510
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2020-08-10 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account