Marketingová komunikace vlastního podnikatelského záměru
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketingová komunikace vlastního podnikatelského záměru |
Author: |
Cimburková, Lucie
|
Advisor: |
Stránský, Michal
|
Abstract:
|
Práce se zabývá typickými prvky marketingu v gastronomii a snaží se řešit problematiku zejména malých gastronomických podniků, které nemají dostatečné prostředky na realizování vlastních marketingových aktivit. V teoretické části jsou definovány základní termíny jako marketing, gastronomie a komunikační mix a následně vytyčen vztah mezi nimi a oblastí gastronomie. Praktická část poté přináší SWOT a PEST analýzy konkrétní cukrářské značky Tornádo Luuu a následně se snaží zodpovědět otázky týkající se současné komunikace značky pomocí výzkumu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/49306
|
Date:
|
2020-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
56537
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account