Marketingová komunikace vlastního podnikatelského záměru

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace vlastního podnikatelského záměru

Show full item record

No preview available
Title: Marketingová komunikace vlastního podnikatelského záměru
Author: Cimburková, Lucie
Advisor: Stránský, Michal
Abstract: Práce se zabývá typickými prvky marketingu v gastronomii a snaží se řešit problematiku zejména malých gastronomických podniků, které nemají dostatečné prostředky na realizování vlastních marketingových aktivit. V teoretické části jsou definovány základní termíny jako marketing, gastronomie a komunikační mix a následně vytyčen vztah mezi nimi a oblastí gastronomie. Praktická část poté přináší SWOT a PEST analýzy konkrétní cukrářské značky Tornádo Luuu a následně se snaží zodpovědět otázky týkající se současné komunikace značky pomocí výzkumu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49306
Date: 2020-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 56537


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
cimburková_2020_dp.pdf 2.351Mb PDF View/Open None
cimburková_2020_op.doc 152Kb Unknown View/Open None
cimburková_2020_vp.doc 152.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account