Marketingová komunikace festivalu Utubering
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketingová komunikace festivalu Utubering |
Author: |
Fikrová, Kateřina
|
Advisor: |
Dolínková, Olga
|
Abstract:
|
Bakalářská práce se věnuje analýze marketingové komunikace festivalu Utubering, předmětem práce bylo navrhnout možné zlepšení tohoto festivalu. Práce je rozdělena na teoretickou, metodologickou a praktickou část. Teoretická část vychází z odborné literatury, vymezuje základní pojmy marketingové komunikace a uvádí je do širších souvislostí. Další kapitoly se věnují sociálním sítím, generaci Z a na závěr je zde popsaný marketingový výzkum, který je použit v praktické části. V metodologické části je popsán cíl a účel práce, metody a postupy výzkumu. V praktické části jsou získané teoretické poznatky využity k provedení analýzy a následného zhodnocení. V této části je provedený marketingový kvalitativní výzkum formou individuálních hloubkových rozhovorů. V poslední kapitole bakalářské práce jsou popsaná doporučení pro možné zlepšení marketingové komunikace festivalu Utubering. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/49312
|
Date:
|
2020-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
56547
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account