Marketingová komunikace festivalu Utubering

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace festivalu Utubering

Show full item record

No preview available
Title: Marketingová komunikace festivalu Utubering
Author: Fikrová, Kateřina
Advisor: Dolínková, Olga
Abstract: Bakalářská práce se věnuje analýze marketingové komunikace festivalu Utubering, předmětem práce bylo navrhnout možné zlepšení tohoto festivalu. Práce je rozdělena na teoretickou, metodologickou a praktickou část. Teoretická část vychází z odborné literatury, vymezuje základní pojmy marketingové komunikace a uvádí je do širších souvislostí. Další kapitoly se věnují sociálním sítím, generaci Z a na závěr je zde popsaný marketingový výzkum, který je použit v praktické části. V metodologické části je popsán cíl a účel práce, metody a postupy výzkumu. V praktické části jsou získané teoretické poznatky využity k provedení analýzy a následného zhodnocení. V této části je provedený marketingový kvalitativní výzkum formou individuálních hloubkových rozhovorů. V poslední kapitole bakalářské práce jsou popsaná doporučení pro možné zlepšení marketingové komunikace festivalu Utubering.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49312
Date: 2020-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 56547


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
fikrová_2020_dp.zip 965.8Kb application/zip View/Open None
fikrová_2020_op.doc 153Kb Unknown View/Open None
fikrová_2020_vp.doc 150Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account