Příručka projektového managementu jako nástroj onboardingu v předmětu Komunikační agentura
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Šviráková, Eva
|
|
dc.contributor.author |
Janáková, Eliška
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:58:07Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:58:07Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/49320
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá problematikou zefektivnění procesu předávání zkušeností novým generacím projektových manažerů v rámci předmětu Komunikační agentura. Součástí práce je charakteristika studentského prostředí, analýza současné situace fungování předmětu, analýza získaných dat a jejich interpretace. Cílem práce je návrh na zlepšení procesu vypracování projektových knih v rámci projektů předmětu Komunikační agentura prostřednictvím doporučení, která vyplynula z výzkumu. |
|
dc.format |
80 s. (150 620) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
projektový management
|
cs |
dc.subject |
projektové řízení
|
cs |
dc.subject |
kniha projektu
|
cs |
dc.subject |
životní cyklus projektu
|
cs |
dc.subject |
kreativní řízení projektů
|
cs |
dc.subject |
project management
|
en |
dc.subject |
project handbook
|
en |
dc.subject |
project life cycle
|
en |
dc.subject |
creative project management
|
en |
dc.title |
Příručka projektového managementu jako nástroj onboardingu v předmětu Komunikační agentura |
|
dc.title.alternative |
The Project Management's Playbook as a Tool for Onboarding in the Communication Agency Course |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kupková, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2020-08-31 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with the issue of streamlining the process of experience hand over to the next generation of project managers within the subject of Communication Agency. The thesis includes the characteristics of the student environment, analysis of the current situation within the subject, data analysis and interpretation. The main objective of the thesis is a suggestion to improve the process of drawing out the project handbooks within the projects of the subject Communication Agency through the recommendations that emerged from the research. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
56556
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2020-08-10 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account