Preference značky v rámci nákupního rozhodování u generace Z

DSpace Repository

Language: English čeština 

Preference značky v rámci nákupního rozhodování u generace Z

Show full item record

No preview available
Title: Preference značky v rámci nákupního rozhodování u generace Z
Author: Karlíková, Lucie
Advisor: Kocourek, Josef
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá nákupním chováním u generace Z. Cílem této práce je analyzovat, jak mladí lidé ve věku 15-24 let vnímají značku Starbucks a jakou roli hraje cena při nákupním procesu. Tato práce si dává za cíl také zjistit, zda tuto značku považují za exkluzivní a jaké faktory ovlivňují nejvíce nákupní proces. V teoretické části jsou vymezeny pojmy, jako jsou generace Z, značka a její druhy, nákupní chování spotřebitelů, faktory ovlivňující nákupní chování, positioning, nákupní rozhodovací proces, marketingový výzkum a je vysvětlen také rozdíl mezi identitou značky a image značky. V praktické části bude provedeno kvantitativní a kvalitativní šetření v podobě dotazníku a polostrukturovaných rozhovorů. Cílem průzkumu bude odhalit jaké asociace v nich tato značka vyvolává a jaké faktory jsou nejdůležitější při nákupním procesu. Výstupem práce bude zodpovězení výzkumných otázek a následné celkové shrnutí výsledků průzkumu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49323
Date: 2020-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 56559


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
karlíková_2020_dp.pdf 1.911Mb PDF View/Open None
karlíková_2020_op.doc 141Kb Unknown View/Open None
karlíková_2020_vp.doc 167Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account