Sponzoring v Tanečním Sportu jako nástroj Marketingové Komunikace

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sponzoring v Tanečním Sportu jako nástroj Marketingové Komunikace

Show full item record

No preview available
Title: Sponzoring v Tanečním Sportu jako nástroj Marketingové Komunikace
Author: Koutná, Karolina
Advisor: Dolínková, Olga
Abstract: Tato bakalářská práce zkoumá jak je sponzoring důležitou součástí marketingové komunikace a v čem je pro sponzory přínosný. Zaměřuje se na to jak jsou podporovány taneční páry na území České republiky a proč jsou případně podporovány méně než jiné sporty. Teoretická část popisuje sponzoring, jeho formy, podstatou a vztahy mezi sponzorem a sponzorovaným objektem. Praktická část uvádí historii tanečního sportu, jeho současné podoby a složky a vysvětluje důležitou roli sponzoringu. Na základě dat marketingového výzkumu, získaných kvalitativní metodou, je hlavním výstupem práce závěrečné doporučení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49328
Date: 2020-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 56565


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
koutná_2020_dp.pdf 1.369Mb PDF View/Open None
koutná_2020_op.doc 153Kb Unknown View/Open None
koutná_2020_vp.doc 149.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account