Humor v reklamě Meme jako prostředek komerčního sdělení

DSpace Repository

Language: English čeština 

Humor v reklamě Meme jako prostředek komerčního sdělení

Show full item record

No preview available
Title: Humor v reklamě Meme jako prostředek komerčního sdělení
Author: Krygel, Petr
Advisor: Horňák, Pavel
Abstract: Bakalářská práce se zabývá použitím memů jako prostředku komerčního sdělení. V první části jsou vymezená teoretická východiska vztahující se k této problematice od reklamy a druhů humoru v ní, až po stěžejní pojmy a kontext v oblasti memů. Tyto poznatky jsou dále uplatněny v praktické části práce. Ta obsahuje vyhodnocení dotazníkového šetření v české meme komunitě a obsahovou analýzu memů vybraných českých komerčních subjektů na Facebooku. Na základě srovnání získaných dat jsou vyvozena doporučení, podle kterých by mohly komerční subjekty při procesu tvorby memů postupovat, aby došlo k jejich zkvalitnění a zvýšení jejich relevance v rámci online komunikace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49331
Date: 2020-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 56569


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
krygel_2020_dp.pdf 3.271Mb PDF View/Open None
krygel_2020_op.doc 155Kb Unknown View/Open None
krygel_2020_vp.pdf 157.8Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account