Marketingový mix rekreačního střediska Tesla Horní Bečva
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketingový mix rekreačního střediska Tesla Horní Bečva |
Author: |
Španihel, Štěpán
|
Advisor: |
Rygl, Tomáš
|
Abstract:
|
Bakalářská práce vznikla ve spolupráci s vedením RS Tesla Horní Bečva. Cílem je analýza marketingového mixu a konkurenčního prostředí střediska. Bakalářská práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Obsahem teoretické části je literární rešerše vztahující se k cestovnímu ruchu, marketingovému mixu cestovního ruchu, hotelnictví, hotelovým službám a analytickým metodám. Praktická část obsahuje charakteristiku RS Tesla, Porterovu analýzu 5 konkurenčních sil, PESTEL analýzu, analýzu marketingového mixu, SWOT analýzu. Na základě provedených analýz jsou v závěru navržena doporučení vedoucí ke zvýšení návštěvnosti střediska o 10 % do konce roku 2021. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/49352
|
Date:
|
2020-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
56595
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account