Content marketing knihkupectví Martinus
Show full item record
No preview available
Title:
|
Content marketing knihkupectví Martinus |
Author: |
Valuchová, Nikola
|
Advisor: |
Rygl, Tomáš
|
Abstract:
|
Tato bakalářská práce se zabývá využitím content marketingu knihkupectvími na českém knižním trhu. Zaměřuje se na knihkupectví Martinus společně s konkurenčními knihkupectvími a jejich sdílený obsah v online prostředí. Práce stanovuje význam content marketingu v rámci celkové marketingové komunikace knihkupectví a jeho vliv na vnímání knihkupectví potencionálními zákazníky pomocí výsledků získaných v dotazníkovém šetření a komparativní konkurenční analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/49356
|
Date:
|
2020-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
56599
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account